Giveaway - 50 followers

Deoarece zilele astea am atins pragul de 50 followers <:-p si cum sunt foaaaarte bucuroasa pentru asta, am hotarat sa va rasplatesc cu ceva pentru ca ma urmariti si pentru ca ati fost atat de dragute cu mine. :D
Astfel, am organizat un giveaway care sper eu sa va placa.
Este vorba de 3 produse si va fi o singura castigatoare.
- fard de pleoape auriu Anabelle - exact ca cel folosit de mine pentru look-ul din postul anterior (acesta este nou, sigilat, nu e al meu, am doua);
- fond de ten L'oreal Hip High Intensity Pigments - Fawn;
- Luciu de buze + ruj Color Trend Avon - Pink Fizz.

Cate ceva despre Fondul de ten L'oreal:
- nu acopera porii;
- potrivit si pentru tenul mixt/gras;
- putere de acoperire mare;
- este foarte pigmentat;
- potrivit pentru o persoana cu tenul mediu/bronzat (cele cu tenul mai deschis il puteti combina cu un fond de ten mai deschis);
* toate produsele sunt nefolosite.

Reguli pentru participare:
- Sa ma urmariti blogul si sa imi spuneti cu ce nume ca sa va pot gasi mai usor;
- Sa lasati un comentariu la acest post in care sa scrieti " Vreau si eu" si  sa imi spuneti care este fondul de ten preferat si de ce.

Vor participa comentariile primite pana la 4.08.2010, ora 23.00
Voi anunta castigatoarea joi, 5.08.2010 cu ajutorul random.org.

P.S. - Am adoptat stilul Cameliei, n-am mai facut giveaway-uri pana acum si i-am urmat exemplul, sper sa nu se supere :)

Va pupacesc,
Anda.

Share:

53 comentarii

  1. fondul de ten pe care il prefer este maybelline dream satin liquid. Are o textura f fina,este f pigmentat,rezista pe piele in jur de 8 ore si este f usor si deci nu incarca pielea.Eu nu prea suport fondul de ten,dar acesta e excelent! :)

    ReplyDelete
  2. Cristina - nu mi-ai spus daca vrei sa participi si nici cu ce nume ma urmaresti. ca sa stiu sa te iau in considerare cand voi face extragerea :)
    poti sa mai lasi un comentariu doar cu asta.
    - si eu am dream satin liquid :D
    e fainut, imi place. doar ca nu prea e recomandat pt tenul mixt/gras cum il am eu si uneori mai fac cosulete de la el, dar nu e ceva grav.
    te pup. :)

    ReplyDelete
  3. Buna!Vreau si eu!:D
    Fondul de ten a reprezentat pentru mine o problema de cand m-a apucat toata nebunia(which I love) cu machiajul.Dupa n produse incercate,am dat peste Rimmel London Stay Mate.Puterea de acoperire e medie,dar nu ma deranjeaza asta,intrucat nu am imperfectiunii prea mari de acoperit,si imi place ca rezista si matifiaza.Pe ambalaj scrie ca e pentru ten gras,si avand in vedere ca pentru mine functioneaza,tind sa ii cred pe cuvant:D.Scuze,vorbesc mult.
    Iti urmaresc blogul cu acelasi nume (Adriannae).:)

    ReplyDelete
  4. Adriana - welcome!:*
    il am si pe ala :))E foarte bun acum vara, avand acoperirea medie :)

    ReplyDelete
  5. Scuze,nu prea inteleg inca in ce mod functioneaza toata chestia cu urmaritul,my bad.
    Nu intelegeam de ce aparea Adriana si nu Adriannae.In fine.Blogul ti-l urmaresc cu Adriannae.Blonde me!:blush:

    ReplyDelete
  6. Merci!Daca mai ai vreo recomandare in ceea ce priveste subiectul...:D

    ReplyDelete
  7. adriannae - te-am gasit, nu e nici o problema :P

    ReplyDelete
  8. Adriannae - recomandare in ceea ce priveste fondurile de ten? n-am inteles exact...:D

    ReplyDelete
  9. Dap,fonduri de ten:).De preferat pentru ten mixt/gras.Merci.:-*

    ReplyDelete
  10. adriana - o sa fac un post despre asta in viitorul apropiat, e mai bine asa, nu?:)

    ReplyDelete
  11. Vreau si eu:D:D:D
    Eu mi-s Anitta si tot sub titulatura asta te urmaresc:))
    Ce aiurea suna: "te urmaresc", zici ca sunt o psihopata.
    In fine momentan fdt preferat e Givenchy. Am trecut printr-o gramada de fdt dar asta a ramas pe locul 1. Acum, ca e cald afara, cel mai bun fdt e crema de la Nivea, aceea iluminatoare.
    Kiss

    ReplyDelete
  12. Anitta - ce funny ai fost :))
    eu amn devenie dependenta de fdt mineral acum vara. :D

    ReplyDelete
  13. Tot caut un Affinitone mineral dar in Brasov nu prea se gaseste. Cand l-oi gasi o sa cumpar juma' de stoc.
    Eu nu am probleme cu pielea chiar deloc asa ca niste crema iluminatoare si un pic de blush sunt mai mult decat suficiente. Si ar mai fi si transpiratia, deci eu ma rezum la atat:))

    ReplyDelete
  14. anitta - mie nu mi-a placut absolut deloc affinitone mineral? l-ai mai folosit? eu zic ca se potriveste doar tenului uscat. mie mi-a facut fata foarte uleioasa. :-q
    dar daca ai tenul uscat, poate chiar e bun pt asa ceva.
    eu folosesc fonduri de ten minerale praf - gen tanf, l'oreal sau avon (care m-a uimit, e excelent, dar l-au scos, nu stiu de ce :( ) o sa le prezint in postul de maine, cu pandora's box :)

    ReplyDelete
  15. Hey Anda. Ella` is here:)

    Datorita tenului meu rebel, mereu am fost in cautare de fondul de ten perfect. Am incercat foarte multe, la unele as mai reveni, la altele NU. In momentul acesta, fiind vara adooor fondul de ten mineral EDM (intensive base). Foarte rapid il aplic pe fata, foarte practic fata de fdt lichid. Gradul de acoperire mi-l stabilesc eu in functie de tipul de kabuki si straturile pe care le aplic pe ten, nu mi se scurge aiurea pe fata si nici nu mai am nevoie de pudra. pt mine e perfect! In topul celor lichide preferate sunt: Toleriane si Colorstay)

    kisses,
    Ella`

    ReplyDelete
  16. Ella - ma bucur ca participi :)
    de cand am citit la tine de toleriane asa mi-l doresc si eu.
    Numai ca am o problema, deja imi doresc prea multe fonduri de tens si nu mai stiu ce sa aleg :))
    te pup!:*

    ReplyDelete
  17. Vreau si eu :D

    Mie imi place fondul de ten Giordani Age-Defying de la Oriflame. E foarte hidratant (eu am tenul usor uscat), are acoperire medie, acopera delicat cearcanele, lasa un astfel natural si ofera luminozitate tenului, fara a avea particule vizibile de sclipici/sidef.

    Te urmaresc sub numele flori corpaciu ;)

    ReplyDelete
  18. clarra - eu il am pe cel adaptive. nu am apucat sa vad prea bine cum e pt ca e cu o nuanta mai deschis si il voi folosi la iarna cand voi fi mai alba :)
    dar am auzit numai de bine atat despre cel adaptive cat si despre cel age-defying. :*

    ReplyDelete
  19. Anda, vezi incearca niste mostre ceva inainte de a cumpara daca nu esti pe deplin hotarata. :)

    ReplyDelete
  20. P.S. am uitat sa spun "Vreau si eu" :)) parca asa trebuia:))

    ReplyDelete
  21. Vreau si eu:D. Te urmaresc prin Google Friend Connect sub numele Camelcutza. Fdt preferat este unul mineral de la Pure Touch, insa l-am folosit de foarte putine ori pentru ca mizeria pe care o fac produsele minerale ma innebuneste, nu cred ca ma voi obisnui vreodata cu ele. Prima data cand l-am avut pe fata am avut impresia ca cineva mi-a photoshopat fata, nu se vedea nicio imperfectiune, cos, por etc. Si pielea era foarte moale, si cu lupa daca te uitai nu te prindeai ca am fdt pe fata:D

    ReplyDelete
  22. Tot cu "Vreau si eu!" incep, la fel ca restul fetelor. :D
    Eu de ceva vreme sunt fana Clinique. :P Vara folosesc o formula fara ulei. :)
    Ana-Maria

    ReplyDelete
  23. Ella - nu stiu de unde as putea face rost de mostre. mai ales la colorstay ( da oricum o sa-l iau si eu ca e prea laudat), la toleriane oare mi-ar da in farmacii? ma indoiesc ca dau astea asa pe gratis.

    ReplyDelete
  24. Buna! Vreau si eu :D
    Singurul fond de ten pe care l-am folosit vreodata a fost (si inca este) unul de la Avon (calming effect). Cel mai adesea il folosesc precum o baza pentru fardul de ochi, rareori ca fon de ten (mai ales cum e vara..cald...don”t want to feel like i have too much on my face :)) )

    p.s. te ”urmaresc” prin google friend connect (Cristina) :)

    ReplyDelete
  25. Camelcutza - de asta imi plac si mie fdt-urile minerale, iti ascund toate imperfectiunile si nu dau ascpect de masca, arata foarte natural. Eu sunt indragostita iremediabil de ele :)

    ReplyDelete
  26. Cristina - l-am avut si eu, acela a fost primul meu fond de ten :D

    ReplyDelete
  27. Vreau si eu!
    Dupa cum bine sti, pentru ca l-am laudat destul si la tine :)), preferatul meu este MAC studio fix :x:x

    Si, normal, te urmaresc cu numele Adina :D

    :*:*

    ReplyDelete
  28. Vreau si eu :">
    In mod ciudat, fondul meu de ten preferat e unul ieftin-fond de ten matifiant de la Oriflame. e exact nuanta mea(ca deh, sunt prea alba si gasesc mai greu:P) si nu arata ca o masca. Colorstay-ul imi place cum se aseaza pe fata, insa nu mi-am nimerit nuanta :( Nu prea folosesc fond de ten mai nou, insa mai am mici imperfectiuni de acoperit :P

    ReplyDelete
  29. mie mi se pare cam nesimtire giveaway cu produse folosite.

    ReplyDelete
  30. Adela - draga mea, tin sa te anunt ca toate produsele sunt NOI. ai vazut tu scris pe undeva ca ar fi produse folosite?
    am specificat ca fardul este LA FEL ca cel folosit de mine in look-ul anterior, nu acelasi. este nou, chiar sigilat.
    bye!

    ReplyDelete
  31. Anda, nu lua in seama toate comentariile... din pacate exista prea multa rautate si multa lume e atat de falsa pe internet :(

    ReplyDelete
  32. Adina - multumesc de sustinere. singurul motiv pt care am publicat e pt ca vreau sa vada toata lumea ca nu sunt folosite produsele. 8-|

    ReplyDelete
  33. Anda, cum sa ma supar? La cat mai multi!

    ReplyDelete
  34. Michelline - trebuie sa am si eu Colorstay...si toleriane...si aerateint....si...mac...si clinique...si nars si...si...si...=))
    pana acum n-am avut probleme cu pete maronii vara...cred...:-? :-??

    ReplyDelete
  35. Vreau si eu!
    Fondul meu de ten preferat e l'oreal infaillible. Mi se potriveste pentru ca am tenul mixt si nu lasa impresia de fata uleioasa si acopera bine imperfectiunile.
    Pana acum am folosit doar acest fond de ten.

    ReplyDelete
  36. sunt o zapacita. am uita sa iti sciu ca iti urmaresc blogul cu numele kriss.
    adresa de mail: dares3000@yahoo.com

    ReplyDelete
  37. Hello! Ma numesc Bianca si VREEEEAAUU si eu! :D :)) Iti urmaresc blogul cu mare interes,este foarte interesant si chiar am invatat multe trucuri :X

    Fondul de ten pe care il prefer e cel de la Roche-Posay, Toleriane ,pentru ca are putere mare de acoperire,fiind astfel perfect pentru tenul meu nu chiar perfect :) De asemenea, e perfect pentru ca nu am nevoie decat de o cantitate foarte mica la fiecare aplicare pentru ca rezista foarte bine :D

    id: i_see_nashpa_people@yahoo.com

    ReplyDelete
  38. Buna. Vreau si eu =] Te urmaresc cu acelasi nume "Annya".
    Fondul meu de ten preferat este Clinique pentru ten uscat deoarece si hidrateaza pielea.Desi nu folosesc zilnic fondul de ten,de acesta pot sa spun ca m-am indragostit.Are o textura fina,este usor de intins si nu lasa urme.

    ReplyDelete
  39. vreau si eu!::*:*
    am folosit doar trei tipuri de fond de ten de cand am inceput sa ma machiez(de acum aproape 4 ani): de la clinique pentru ten normal/mixt, afinitone si stay mate de la Rimmel.
    POT SA SPUN CA ULTIMUL ESTE EXTRAORDINAR!este cel mai bun pentru tipul meu de ten si il recomand cu cea mai mare caldura >:D<
    ps. mi-am luat si revlon photoready, din dorinta de a vedea daca gasesc ceva mai bun...:(
    este bunicel, dar incearca sa nu-ti faci poze cat timp il porti...am iesit ca un clownnnnnnnnnnn :))))))

    deci...stay mate!!!!:D

    te pup!

    Miss Jesse

    ReplyDelete
  40. Miss jesse - o sa incerc sa folosesc si eu mai des stay matte-ul, l-am folosit doar de 3 ori de cand îl am. poate o sa ma convinga pana la urma :)

    ReplyDelete
  41. Vreau si eu.Fondul meu de ten preferat a fost unul compact primit cadou,cred ca era de la dior.Acum folosesesc unul de la Miss Sporty si sunt destul de multumita.

    Te urmaresc prin Google friend connect cu numele Lestie.

    ReplyDelete
  42. Vreau si eu! :))
    Fondul de ten pe care il folosesc este L'Oreal Infaillible, care este si primul meu fond de ten.Imi place pt ca se intinde bine, rezista destul de bine, acoperire medie desi nu am nevoie de mai mult.In comparatie cu alt fond de ten nu am ce sa zic pt ca nu am mai folosit altul.cand mi se va termina o sa incerc si altceva.
    Bafta in continuare si la cat mai multe machiaje :)

    Te urmaresc cu numele Accesorii Handmade.

    ReplyDelete
  43. Vreau si euuuuu :D Te urmaresc de pe contul de blogger, cu numele Ale, desi blogul meu e acum pe domeniu propriu. De fapt, treaba asta cu urmaritul e doar o formalitate, pentru ca oricum te citeam dinainte de giveaway, dar am zis ca nu strica sa incerc si eu. Nu am un fond de ten preferat, pentru ca pur si simplu nu gasesc unul care sa imi acopere cosurile :(

    ReplyDelete
  44. Alexandra - incearca:
    - colorstay - revlon
    sau
    - mac studio fix
    sau
    - toleriane de la la roche possay
    Astea stiu eu ca acopera f bine. Cu siguranta mai sunt si altele, dar acum astea mi-au venit in minte.
    te pup!

    ReplyDelete
  45. Vreau si eu :) Te urmaresc cu numele Cris.

    Fondul de ten preferat e cel mineral tanf. Imi place pentru ca are o acoperire buna, dar pastreaza un aspect natural, matifiaza (am tenul mixt/gras), nu se ia pe haine sau telefon. Singura nemultumire legata de el e faptul ca fac mai greu rost de el, avand in vedere ca nu am card.

    ReplyDelete
  46. :)
    Am descoperit ca desi mereu intru pe blog sa vad daca a aparut ceva nou,nu te urmaream prin GFC:|-acum te urmaresc sub numele de ada90-pentru ca iti stiu adresa pe de rost:P Vreau si eu.
    Nu pot spune ca am un fond de ten preferat.Folosesc fondul de ten Calman de la Avon.

    ReplyDelete
  47. Aha :-? o sa incerc sa le caut, poate gasesc mostre. Acum mi-am luat un fond de ten mineral de la avon, sper sa fie ok. Prima data cand m-am dat cu el mi-a dat impresia ca aveam masca pe fata. Evident, nu m-am dat eu bine, dar o sa dau iama pe youtube, la tutoriale.

    ReplyDelete
  48. Alexandra - e super fondul de ten mineral de la avon,eu sunt mare fana! am scris despre el in post-ul cu pandora's box. unde l-ai gasit?in magazine? ca in catalog vad ca nu mai e. :(
    Inca ceva, atentie, trebuie sa ai o pensula kabuki sau buffer pt el (cat mai calitativa) doar asa va functiona cum trebuie,fara efectul de masca. sa nu iti iei kabuki-ul de la avon, mi se pare un dezastru. pupici

    ReplyDelete
  49. Eu nu vreau :D well, as vrea, dar sunt anti-loreal :D (no offence).
    Oricum, cel mai bun fond de ten mi se pare Mac Pro Longwear. love love love it! Are acoperire medie, dar ai putea sa acoperi un cosulet/bubita etc. Nu ofera senzatia de masca, se poate purta lejer fara pudra, nu usuca pielea, nu mi-a iesit nimic dupa el, e lejer si chiar tine toata ziua. Nu am avut ocazia sa il incerc 15 ore, dar arata la fel atunci cand plec dimineata la scoala si ajung seara acasa. Gotta love it :D

    ReplyDelete
  50. Misha's Beauty Lounge - concursul a fost valabil in iulie!:)
    Eh, sa nu vorbim de lucruri sfinte. :)) Mie imi place mult Studio Fix de la Mac. :D Am avut si eu o mostra mai maricica de la o prietena ce mi-a ajuns pentru vreo 5 aplicari si m-am indragostit de el. :D

    ReplyDelete
  51. yeah, i know :)) am observat dupa ce am trimis commentul :)))
    nu stiu, de cand am fost in mac nu mi se mai pare atat de "wow"...pigmentii sunt mult mai mici decat par in poze :))) si nu stiu...au chestii ok, dar nu m-au impresionat atat de mult :)) am plecat cu inimioara in bucatele :P

    ReplyDelete