I'm back...for a while...

Hello girls!


Vreau sa-mi cer scuze ca n-am postat de atata timp si promit ca voi reveni curand.

Imi voi sustine licenta intr-o saptamana si va dati si voi seama cum sunt....De machiat nu m-am prea machiat, fond de ten mineral si rimel a fost cam tot ce am purtat, n-am avut chef de nimic. Totusi v-am pregatit cateva look-uri pe care astept sa le impartasesc cu voi.
A, da! Ieri am avut o tentativa de ma machia....n-a iesit nimic, nu stiu de ce si in plus am scapat trusa de 120 pe jos si 20 dintre pastilute mi s-au si dezlipit de pe cutie :( Noroc ca doar vreo 10 dintre ele au fost afectate, restul n-au patit nimic. Oricum, intr-un final am reusit sa o repar, iar acum arata de parca nici nu as fi scapat-o pe jos. O singura culoare am pierdut in final si in locul ei am combinat mai multe dintre culorile sfaramate si mi-a iesit un fel de taupe pe care l-am presat in pastiluta ce a ramas goala :) Parca asa a fost sa fie daca eu am chef de machieli cand eu ar trebui sa invat *lol*.

In alta ordine de idei, in acest post vreau sa aflu si pararea voastra in privinta blogului meu. As vrea sa atinga mai multe subiecte, nu numai ceea ce tine de make-up si normal, opinia voastra e cea mai importanta...

Voi face un poll si astept opiniile voastre, eu am pus cam tot ce mi-a venit in minte, dar daca voi aveti vreo alta idee despre ce a-ti vrea sa vedeti pe blog, leave it in the comment text below si cu siguranta o voi lua in considerare.
Cateva idei:
- de 2 ori pe luna, make-up inspired by...
 sa imi spuneti daca va surade ideea si astept si propunerile voastre, link-uri cu poze, etc.
- cum sunt reprezentata/coordonatoare Avon de multi ani am adunat o gramada de produse de la ei, asa ca as putea face look-uri folosind exclusiv produse Avon, ceea ce cred eu ca ar fi util pentru voi pentru ca produse Avon gasesti la tot pasul :)

Sondajul il gasiti in partea stanga sus. :D

P.S.: Stiu ca sunt datoare cu niste swatch-uri la produsele din postul anterior, n-am uitat :)

XOXO,
Anda!

Share:

14 comentarii

  1. poll, nu pool :P
    foarte dragut blogul tau

    ReplyDelete
  2. anonim - lol :)) rectific acum...eu visez la piscine noh! :D:))

    ReplyDelete
  3. interesant articolul cu ocazia asta vei avea mai multe idei :) ma incanta ideea cu review la produsele avon :)

    ReplyDelete
  4. make-up by dina - si eu ma gandeam ca ar fi util:)
    astept si cereri la ce produse avon v-ar interesa. daca le am, fac review cu drag :)

    ReplyDelete
  5. vreau eu sa-mi spui daca ai incercat ideal shade light and fresh foundation (ala cu aplicator pensula). eu l-am primit cadou si am fost tare incantata de el primele 2 utilizari....apoi s-a uscat tot si oricat as incerca nu reusesc sa mai scot ceva din tub :(

    ReplyDelete
  6. aqua_shell - din pacate nu te pot ajuta, ala nu l-am avut....:(
    nu stiu ce sa-ti zic, nu era normal sa se usuce asa repede...

    ReplyDelete
  7. :( pacat...anyway..daca il incerci sa ma anunti daca si tie ti s-a uscat sau nu :( bafta multa la sustinere :* (fingers crossed)

    ReplyDelete
  8. aqua_shell- thanks! am niste emotiiii!!! :-ss

    ReplyDelete
  9. mult succes la licenta! Alexantza (nu-s acasa, sunt pe fuga si mi-e lene sa ma loghez:)))

    ReplyDelete
  10. succes la licenta! As dori sa te intreb ce parere ai de trusa GA-DE?

    ReplyDelete
  11. anonim - mersi! n-aveai somn nu?;)) imi place foarte mult trusa ga-de. inca nu am apucat sa o folosesc destul de mult, dar planuiesc sa fac un look numai cu ea. e foarte completa, are cam tot ce-ti trebuie in ea. sub partea cu fardurile am avut si 2 rujuri, un luciu de buze, un creion de buze, un creion de ochi si un rimel :)

    ReplyDelete
  12. Multumesc de raspuns in legatura cu trusa GA-DE Anda,am fost de garda in noaptea aceea.Sunt Sorana 2,dar mi-e lene sa ma loghez

    ReplyDelete
  13. aaa, sorana :)
    sa te semnezi de acum, sa stiu ca esti tu:P

    ReplyDelete