August 2013 Favorites

Hello ladies,


Iata ca s-a dus si ultima luna de vara, desi eu inca nu realizez, doarece sunt la o zi distanta de a pleca in concediu. Eu ma gandesc la mare si la soare in timp ce magazinele sunt pline deja de colectii de toamna si de culorile pamantii pe care eu le ador! Desi astept toamna cu nerabdare, sunt extrem de incantata pentru saptamana ce va urma! Sper sa reusesc sa fac cateva update-uri pe blog de pe telefon, insa daca nu, watch my Facebook page, sigur veti vedea poze pe acolo! Merg in Grecia pe insula Thassos. :) 

Dar pana atunci, sa vedem care sunt produsele pe care le-am iubit in ultima luna de vara:




Favorite make-up products:
Nu mi-a venit sa cred cand am vazut acest fond de ten intr-o piata de tip fleumarkt din Timisoara!!! L-am cumparat fara sa mai stau pe ganduri si sper sa mai gasesc si unul mai deschis, pe care sa il pot folosi la iarna, pentru ca acesta va fi cu siguranta mult prea inchis! Bineinteles, ma asteptam sa-mi placa, insa nu atat de mult!!! Depaseste si Estee Lauder Double Wear si Revlon Colorstay, care pana acum au fost fondurile mele de ten preferate. Insa nu vreau sa va spun prea multe si voi pastra suspansul pentru un review viitor! :)


Am folosit aproape toata vara acest bronzer de la NYX, deoarece fata de un bronzer normal, petele roz din el ofera si un pic de caldura fetei. Am facut deja o gaurica in el, iar asta este mare realizare pentru mine!:))


Daca doriti farduri mate extraordinare, fine si mega pigmentate, va recomand cu cea mai mare caldura aceste quad-uri Flormar! Sunt absolut minunate si costa in jur de 20 lei...un chilipir! Eu le-am folosit in special pe cele de mai sus pentru a crea un smokey eyes simplu, aplicand cea mai inchisa culoare pe toata pleoapa si in pliu, cele intermediare pentru a face trecerea, iar cea mai deschisa sub sprancene si in colturile interioare ale ochilor, pentru iluminare. Albul din quad-ul cu movuri este cel mai intens si pigmentat alb mai pe care l-am avut vreodata! 


Se pare ca uitasem cat de mult pot sa iubesc acest kit pentru sprancene de la Oriflame. O perioada l-am folosit pe cel de la MUA, insa dupa ce mi s-a terminat si am revenit la acesta, am observat ca diferenta de calitate este de la cer la pamant. Recomand acest produs cu mare drag, este foarte calitativ, iar culorile arata natural pe sprancene.


Luna aceasta am fost multumita si de creionul pentru sprancene de la Essence. Culoarea este perfecta pentru mine, insa mi-ar fi placut sa fie mai putin cerat, ca cel de la Farmasi (my absolute favorite!) 


Este primul balsam de buze Balea pe care il incerc si sunt foarte incantata! Miroase delicios si chiar hidreateaza foarte bine buzele! Want more! :D

Favorite nail polish:
Perfecta pentru manichiura, dar si pentru pedichiura! Imi place ca isi schimba culoarea si in functie de lumina, este ba inspre roz, ba inspre rosu! Oricum, este oja neon perfecta din punctul meu de vedere si este singura pe care am decis sa o iau cu mine la mare.


Favorite skincare products:
Mi-a placut foarte mult si apa micelara de la L'oreal! Curata foarte bine si este foarte delicata! Singurul defect pe care il gasesc acestor tipuri de produse este ca se termina mult prea repede. Eu o am de o luna si mai am aproximativ 20% din ea. :(


 Doar pentru miros!!! :X :D


Favorite perfume:
Intre mine si parfumul Zara Rose Gold a fost dragoste la prima..."mirosire"! :)) Pasul firesc era sa ramanem impreuna, nu?:)) Miroase floral-fresh, si a costat 80 lei pentru 75 ml. Pretul este foarte bun din punctul meu de vedere! Nu au parfumuri scumpe, insa imi pare rau ca nu ofera si variante EDP, ci doar EDT.


Favorite accesories:
Ador detaliile aurii de pe acesti ochelari Romwe si stilul retro, iar din acest motiv au fost preferatii mei in luna ce tocmai a trecut!


Favorite TV Show:
The Big Bang Theory!
God, I love this show! It's freakin' hilarious!!! Just watch it si imi veti da dreptate! :)


Favorite songs:
Nu pot sa va spun de cate ori au fost pe repeat aceste doua melodii luna aceasta!:D



What were your favorite products this month?
Care au fost produsele voastre preferate in aceasta luna?






Kisses,

Share:

0 comentarii