Overview: Handmade Sister - Bijuterii cosmetice!


 Hello!



Intotdeauna am apreciat arta si lucrurile handmade si chiar m-am ocupat si eu cu asta la un moment dat (confectionare de cercelusi), asa ca in momentul in care Cristina de la Handmade Sister mi-a propus sa-i testez produsele, nici nu am  stat pe ganduri! Am lasat-o pe ea sa aleaga ce doreste sa-mi trimita si astfel am primit un sapun natural cu unt de cacao, o crema pentru maini si corp cu mango si galbenele si un balsam de buze cu fragute.


Ce iti fura ochii la prima vedere este, fara nicio indoiala, ambalajul acestor produse! O felicit pe Cristina pentru ideea geniala si originala pe care a avut-o, deoarece acest aspect scoate instant produsele din anonimat! Si trebuie sa recunosc ca eu sunt o persoana care pune un oarecare accent si pe ambalaj, chiar daca produsul din interior este extraordinar! Tuturor ne place sa tinem ceva frumos pe noptiera, ci nu o cutie alba, simpla, plictisitoare! 



Crema pentru maini cu mango si galbenele
Brocanasul este micut si ar incapea cu succes si in poseta, deci nu trebuie sa va faceti griji ca nu ati putea sa il luati cu voi "on the go". Produsul miroase delicat, a mango, iar consistenta este usoara si intra extraodrinar de repede in piele. Stiti deja ca imi place acest aspect, nu? Nu suport sa raman unsuroasa pe maini si din acest motiv nu imi cumpar creme foarte grase. 


Sapun natural cu unt de cacao
Desi personal mi-ar fi placut ca acest sapun sa aiba o aroma o idee mai puternica, completeaza prin ingredientele sale. Imi place sa il folosesc la dus si imi place senzatia de hidratare pe care o lasa pe piele!:X


Balsam de buze cu aroma de fragute
Am mai avut balsamuri de buze naturale, insa acesta este cel care mi-a placut cel mai mult pana acum! Consistenta este foarte fina, miroase extraordinar si lasa un usor luciu pe buze. 



Informatii despre preturi si despre cum puteti cumpara aceste produse puteti gasi AICI si AICI.



Kisses,
 





*produsul a fost primit spre testare. Daca aveti nelamuriri, va rog sa vizitati sectiunea "disclaimer" / the product was received for testing purposes. If you have any concerns, please visit the "disclaimer" page.

Share:

0 comentarii