My Autumn 2013 Wishlist!


Imi place sa fac wishlist-uri si recunosc, sunt mai mult pentru a putea monitoriza cate dintre aceste produse le-am cumparat in timp si cate au fost doar dorinte trecatoare! Analizand wishlist-ul din toamna trecuta, pot sa constat cu bucurie ca mi-am luat majoritatea produselor trecute acolo si ca l-am indeplinit in mare parte si pe cel pentru 2013, singurul lucru important pe care nu l-am luat inca fiind un aparat foto DSLR. Dar nu-i nimic, toate la timpul lor, imi voi indeplini si dorinta de a avea un aparat profi, care poate este cea mai mare dintre toate!
Pentru toamna aceasta nu vreau sa fiu absurda si am ales cateva produse pe care stiu ca le voi folosi si altele de care chiar am nevoie!


Deoarece s-a deschis reprezentanta MAC si in Timisoara (inca nu imi vine sa cred!), mi-am facut deja un mic wishlist, pe care il voi mari pe parcurs in mod inevitaibl, sunt convinsa! Deocamdata produsele de mai jos sunt primele pe lista:


MAC Face and body foundation


Studio Fix Concealer

 sau

 Pro Long Wear Concealer

MAC Lipstick in Russian Red
 Photo source: Tempitalia

MAC Lipstick in Rebel


Bourjois

Nu imi doresc vreun produs anume de la Bourjois, insa am realizat ca probabil sunt singura pasionata de beauty de pe planeta care nu detine inca vreun produs (macar unul!) de la acest brand! Stiu ca sunt bune si din acest motiv va rog pe voi sa imi recomandati produsele voastre preferate Bourjois! Am incredere in voi! :)


Remington Hair Straightener
De ce Remington? Pentru ca din punctul meu de vedere este brand-ul care face cele mai calitative si inventive modele de placi si ondulatoare si pentru ca prima si ultima mea placa a fost de la ei si m-a tinut 7 ani!!! Acum am una Oriflame si sunt absolut nemultumita de ea, asa ca voi oscila intre cele doua de mai sus!
 Le puteti gasi AICI si AICI.


Remington Curling Iron
Mda, I can't get enough!!! Sincera sa fiu...le-as vrea pe amandoua!:))
 Le puteti gasi AICI si AICI.


H&M Boots
 
 Ideal ar fi sa gasesc primul model, insa si cele de jos imi plac foarte mult.


ROMWE bags


Trench:
Anul trecut nu am apucat sa imi cumpar un trench, asa ca voi recupera anul acesta!
Trench Wendybox - you can find it HERE.


Si nu in ulimul rand, pe wishlist-ul meu in aceasta toamna se mai afla urmatorul lucru...sa vizitez Bucurestiul! :)
Sper sa ajung pe acolo prin noiembire si sper sa ma intalnesc cu cat mai multa lume pe acolo! ♥



Ce este pe wishlist-ul vostru toamna aceasta?
What's on your wishlist this autumn?



Kisses,

Share:

0 comentarii