NOTD: Turquoise & Marble (Golden Rose 217)

Hello!


Long time no see! Am fost plecata in concediu in Grecia si deoarece nu am avut internet nu au reusit sa postez uptade-uri decat pe pagina mea personala de Facebook si pe Instagram, cand gaseam internet wireless pe telefonul mobil. Promit ca revin cu o postare despre impresiile din vacanta, insa pana atunci, va las cu un NOTD pe care l-am pozat pe Marble Beach, cea mai faimoasa plaja de pe insula Thassos. Oja am cumparat-o tot de acolo si tin minte ca mi-o doream de ceva timp, insa nu am vazut-o pe niciunde in Romania. Mi s-a parut ca merge perfect cu peisajul de vis de acolo si din acest motiv am purtat-o cu cel mai mare drag aproape tot concediul!









Products used:
Golden Rose Paris Nail Lacquer
217

Pe final, va las cu o poza cu plaja de marmura. Nu-i asa ca este minunata?


Kisses,

Share:

0 comentarii