Make-up: Deeply In Love



Daca pentru Valentine's Day v-am propus un machiaj romantic si roz, pentru Dragobete, sarbatoarea autohtona care celebreaza iubirea, m-am gandit sa va prezint ceva mai indraznet, pentru seara. Eu am pus accent si pe ochi si pe buze, insa daca vi se pare prea mult, puteti opta pentru un ruj nude, peach sau roz pal.










TUTORIAL:


1. Dupa ce mi-am pregatit ochii cu concealer si pudra, am aplicat nuanta Money Tree din Sleek Primer Palette. Am aplicat-o pe post de baza pentru nuanta Orbit din trusa Sleek Ultra Matte Darks, pe care am aplicat-o pe toata pleoapa cu o pensula plata. 
2. Am aplicat nuanta Bark din trusa Sleek Au Naturel in colturile exterioare ale ochilor, pentru a oferi adancime privirii. Am dus aceasta nuanta usor inspre pliul pleoapei.
3. Cu ajutorul unei pensule de blending si a nuantei Paper Bag din trusa Sleek Ultra Matte Darks, am dus maroul in pliu, pe care l-am estompat cu ajutorul nuantelor Toast si Honeycomb din trusa Sleek Au Naturel. 
4. Pe arcada am aplicat nuanta Nougat, tot din trusa Sleek Au Naturel, pentru a face o trecere perfecta intre culori, dar si pentru a ilumina zona. Urmatorul pas a fost sa imi conturez ochii cu un eyeliner maro mat si apoi am aplicat din nou Bark (coltul exterior) si Orbit (mijloc) pe pleoapa inferioara. Punctul de rezistenta al machiajului ochilor il face pata de culoare si de stralucire, oferita de nuanta Humming Bird din trusa Sleek Snapshots, pe care am aplicat-o in colturile interioare ale ochiilor.
5. Am terminat machiajul prin a aplica mascara si prin conturarea sprancenelor. 



Lista produselor folosite / List of products used:

Fata / Face:
Avon Ideal Flawless foundation - Shell
ELF Studio Maximum Coverage Concealer - Sand
Golden Rose Pressed Powder - 105 Soft Beige
Ebay 15 Colors Concealer Palette (pentru conturarea fetei / for sculpting my face) 
Barry M Natural Dazzle Bronzer 
Riri hearts MAC Powder Blush - Bad Girl Gone Good

Ochi / Eyes:
Urban Decay Primer Potion
Sleek Primer Palette (Money Tree)
Sleek Au Naturel Palette (Nougat, Honeycomb, Toast, Bark)
Sleek Snaphots Palette (Humming Bird)
Rimmel London Soft Kohl - 011 Sable Brown
Max Factor Excess Volume Extreme Impact Mascara - Black
Oriflame Eyebrow Kit


Buze / Lips:
Farmasi Lip Pencil - 207
MAC Lipstick - Rebel 



P.S.: Machiajul de astazi a fost inspirat de cel al Antoniei de pe coperta Unica. Am salvat aceasta poza de mult timp in calculator si am asteptat momentul potrivit pentru a va prezenta varianta mea! Imi pare rau ca nu am avut un creion de buze plum pentru ca buzele sa iasa si la mine mai movulii, insa totusi sper ca v-a placut ce a iesit si sper sa il puneti in aplicare in aceasta zi frumoasa, in care celebram din nou iubirea! :) De asemenea, nu uitati sa imi spuneti ce parere aveti despre el in sectiunea de comentarii! ♥


Va doresc sa petreceti aceasta sarbatoare in cel mai frumos mod posibil! 



Hugs & kisses,

Share:

0 comentarii