Perfume "Obsession"!



De cand eram micuta am dezvoltat o obsesie pentru parfumuri! Tin minte ca pe atunci strangeam faimoasele spray-uri Intesa, Impulse sau Fa! Nu ma intelegeti gresit, aveam in jur de 10 ani, mai mult nu imi permiteam! Intodeauna mi-a placut sa miros si sa descopar parfumuri noi si niciodata nu am reusit sa imi gasesc un "signature perfume", tocmai pentru ca nu ma pot opri la o singura aroma! Unul din job-urile ideale pentru mine ar fi sa creez parfumuri...Doamne, I could have the time of my life! Dar cine stie, poate intr-o zi voi avea ocazia sa creez un parfum, I have to dream big! Si ce este si mai interesant este faptul ca nu imi place un singur gen de parfum. Le iubesc atat pe cele fresh si usoare, dar si pe cele orientale, grele, potrivite pentru iarna, iar exemplul cel mai potrivit este parfumul despre care vreau sa va vorbesc astazi, Calvin Klein Obsession!


Acest parfum mi-a fost introdus tot cand eram micuta, undeva pe la 12-13 ani. Tin minte ca am primit o mostra si ca eram absolut indragostita de el! Este un parfum tare, un parfum cu personalitate, aproape masculin. Nu oricine il poate agrea! Consider ca si intre parfumuri si oameni trebuie sa existe o chimie, la fel ca intr-o relatie de iubire furtunoasa! Se intampla pur si simplu sa va potriviti de minune, fara prea multe explicatii! Nu trebuie sa fie genul vostru de parfum, dar pur si simplu v-ati indragostit de el! Asa se intampla intre mine si Obsession, acest parfum clasic, tare, masculin, dar in acelasi timp cald, vanilat si sexy!

Obsession este un parfum din gama oriental-spicy si a fost creat in anul 1985. "Nasul" din spatele acestui parfum este Jean Guichard. Notele de varf sunt: note verzi, mandarina, vanilie, piersica, busuioc, bergamota si lamaie. Notele de mijloc sunt: condimente, coriandru, lemn de santal, floare de portocal, iasomie, muschi de stejar, cedru si trandafir. Notele de baza sunt: ambra, mosc, vanilie, vetiver si tamaie.

Eu am primit acest parfum de pe aoro.ro, un site de pe care am comandat de mai multe ori parfumuri si de fiecare data am fost multumita! Site-ul este user friendly, cu pareri de la alti cumparatori, bine structurat, iar livrarea foarte rapida! Am comandat parfumul intr-o zi de luni, iar a doua zi, marti, parfumul a fost in mainile mele. De asemenea, stiu ca exista anumite pareri cum ca acest site ar vinde parfumuri fake, insa din experienta mea personala de pana acum, va pot spune ca toate cele 4 parfumuri pe care le-am achizitionat de aici in timp au fost originale (majoritatea au fost parfumuri pe care le-am mai avut si am putut compara) si ca as mai comanda oricand cu incredere de pe Aoro. 

Impreuna cu parfumul, mi-am mai comandat si o crema de corp de la Valentino (un alt brand pe care il iubesc), care miroase extraordinar! O tin mereu in geanta si o folosesc doar pentru maini si planuiesc sa imi iau pe viitor si parfumul din aceasta gama (Valentino V), miroase mult prea frumos! 



Sunt curioasa...care este parfumul vostru favorit?



Hugs,

Share:

0 comentarii