January 2014 Favorites!


In fiecare luna raman fara idei in ceea ce priveste intro-ul pentru postarile cu favoritele lunii. Timpul trece mult prea repede si am impresia ca va spun mereu acelasi lucru, ha ha! Si iata ca incep al patrulea an cu favoritele lunii, postari care inca se afla printre preferatele voastre, iar acest lucru nu poate decat sa ma bucure! 

Luna aceasta nu am foarte multe produse noi pe care sa vi le arat, deoarece se pare ca am ramas fidela celor pe care vi le-am prezentat in lunile anterioare. Exista o singura explicatie...ori devin plictisitoare ori le iubesc prea mult! :)) Dar sa vedem totusi ce am descoperit luna aceasta...



Make-up:
Datorita lui Ale, am avut norocul de a incerca acest minunat concealer, laudat in toata blogosfera si mai ales pe Youtube! Intr-adevar este extraordinar si acopera cu succes atat cearcanele cat si petele de pe fata. Nu stiu daca se gaseste in Romania, insa daca aveti ocazia sa puneti mana pe el, nu ezitati, este un produs extraordinar! P.S.: Imi cer scuze pentru felul in care arata, din pacate se pare ca se sterge scrisul de pe ambalaj. 



Din punctul meu de vedere, Face Form-ul de la Sleek este varianta imbunatatita a Contour Kit-ului, deoarece are si un blush integrat. Este produsul perfect pentru calatorii, dar si pentru a-l tine in portfard. Bronzer, highlighter si blush intr-un singur ambalaj...well that's perfection! Folosesc acest produs atat pentru fata, cat si pentru machiajul ochilor cand doresc un efect foarte natural, dar in acelasi timp iluminator. Iar blush-ul arata foarte frumos si "sanatos" pe ten si ofera un efect foarte inocent si feminin! (il puteti gasi pe Makeup-Shop, la pretul de 58 lei - click AICI).



Datorita hype-ului care s-a creat in jurul Butter Gloss-urilor de la NYX, nu am rezistat si a trebuit sa incerc si eu unul. Nu este in nuanta pe care o doream eu (Tiramisu), deoarece nu am avut norocul sa o gasesc pe stoc, insa si Strawberry Parfait este o nuanta foarte draguta si girlie! In ceea ce priveste consistenta, il asociez cu gloss-urile Mega Shine tot de la NYX, insa o idee mai hidratant. Nu este nici foarte lipicios, dar nici alunecos. As zice ca are consistenta perfecta din acest punct de vedere. Iar in ceea ce priveste aroma, miroase dulce, a vanilie si a prajiturele. Si acest produs il puteti gasi pe Make-up Shop, la pretul de 24 lei - click AICI



Nails:
Ojele China Glaze se enumera de mult timp printre preferatele mele, insa acestea doua mi-au placut in mod special luna trecuta! Prima, cea albastra, arata absolut minunat pe unghii si are un efect oarecum texturat, lucru care imi place la nebunie! Iar cea cu paietute este perfecta pentru accente si in combinatie cu oje de culoare inchisa! Le puteti gasi pe amandoua pe pagina Beauty In The Bottle - click AICI



Produsele Trind au fost o noutate pentru mine luna aceasta si m-au suprins intr-un mod placut! Deoarece port gel pe unghii si nu am putut incerca si tratamentele, am folosit in mod special creionul pentru cuticule, care imi place extraordinar de mult! Il port si in geanta si il folosesc cand am cuticulele uscate (stiti ca toate patim asta, mai ales acum, iarna!). P.S.: Puteti gasi produsele Trind AICI.


Hands & Body:
Lotiunea OPI Avojuice Holly Berry miroase a mere coapte si scortisoara...sau cel putin asa mi se pare mie, desi in denumire apare cuvantul "berry"! Oricum, yummy, yummy, yuuuuuumy! Ador ambalajele acestea micute, deoarece pot sa le port cu mine in geanta fara nicio problema. Iar lotiunile de la OPI sunt extraordinare, toate miros minunat, cred ca daca ar trebui sa aleg una dintre toate cele disponibile nu as fi in stare! :))


Hair:
In luna ianuarie am descoperit si acest fixativ lichid de la Balea, pe care il aplic inainte de a folosi ondulatorul, deoarece pentru placa nu am nevoie de produse foarte puternice pentru a imi face parul sa stea. Dar cand vine vorba de bucle...este o cu totul alta poveste! :)) Sunt atat de invidioasa pe fetele ce isi fac bucle si le rezista 3 zile in par, iar ale mele dupa cateva ore arata ca niste onduleuri bolnave! :)) Daca si voi intampinati astfel de "probleme", va recomand acest produs, ajuta buclele sa reziste mai mult!



Make-up tools:
Stiti ca de ceva timp fondul meu de ten preferat este cel de la Kat von D. Este un fond de ten heavy si trebuie sa am grija atunci cand il aplic, deoarece este foarte usor sa obtin un efect de masca daca aplic o idee mai mult decat ar trebui! In timp l-am aplicat in toate modurile posibile, insa cel mai mult imi place finish-ul pe care il lasa acest tip de buretei, deoarece este mult mai natural.



Accessories:
Romwe earrings and bracelet

Avon earrings


Favorite TV Show:
Daca v-a placut Lost, try it! Imi ofera un vibe asemanator si ma tine in suspans pe toata perioada episodului. Ador serialele care ma fac sa nu mai vreau sa ma opresc si sa ma uit la episod, dupa episod, dupa episod...that's how you know it's really good!


Favorite song:
Beyonce - Mine (deep stuff, baby!)
O ador pe Beyonce si ador tot albumul, insa aceasta melodie mi-a ramas intiparita in minte toata luna ianuarie!




Care au fost produsele voastre preferate in luna ianuarie?





Kisses,

Share:

0 comentarii