Valentine's Day Make-up Look (2014 Edition)


Nu e nicio noutate ca sunt intarziata cu machiajul pentru Valentine's, dar sper totusi ca propunerea mea vine in timp util, stiu ca seara "is when the magic happens", hi hi! Spuneti ca asa e, sa nu ma simt chiar atat de prost! :)) Anul acesta am decis sa ma las purtata de val si am facut un look cu mult roz si tot tacamul! Nu sunt culorile mele preferate in ceea ce priveste machiajul, insa pentru a fi in ton cu aceasta sarbatoare si pentru ca anul acesta I'm feeling it, am mers all the way!

Sper ca propunerea mea sa va inspire si va doresc sa aveti parte de un Valentine's Day minunat, fie ca sunteti intr-o relatie sau nu! ♥










Produse folosite / Products used:

Fata / Face:
Kat Von D Lock It Tattoo Foundation - Light & Medium
Collection 2000 Lasting Perfection Concealer - 02 Light
Ebay 15 Color Concealer Palette
Rimmel London Match Perfection Face Powder - 103 True Ivory


Ochi / Eyes:
ELF Essentials Eyelid Primer
NYX Jumbo Eyeliner - Milk
Astor Eye Artist Liquid Eyeliner - Black
Max Factor Excess Volume Mascara


Buze / Lips:
Avon Glimmerstick Lip Liner - Rich Ginger
Rimmel London Lasting Finish Lipstick by Kate Moss - 08




Happy Valentine's Day!




Hugs,

Share:

0 comentarii