Review: Karaja Make-up Products


Luna ianuarie a fost luna noutatilor pentru mine! Am incercat multe produse noi, printre care si cele de la brand-ul Karaja, pe care le puteti gasi pe site-ul www.farduricolorate.ro. Eu am testat trei produse, printre care o trusa de farduri, un bronzer/fard de obraz si un ruj. 






Karaja Wonder Box Nr. 6

Trebuie sa recunosc, cand am vazut aceasta paletuta am fost aproape sigura ca nu va fi pe placul meu, din cauza ambalajului, care nu mi se pare cel mai inspirat. Fardurile sunt foarte micute si abia am bagat degetul in ele sa fac swatch-urile, insa cu pensulele m-am descurcat mai ok. Totusi, spre surprinderea mea, fardurile sunt foarte, dar foarte, foarte pigmentate! De asemenea, au o consistenta cremoasa si nu sunt prafoase deloc! Un mare plus pentru fardurile mate, deoarece este mai greu de lucrat cu ele decat cu cele sidefate. Am creat si un machiaj cu aceasta trusa, pe care il puteti vedea AICI
Pret: 44.99 lei (o puteti gasi AICI)

Swatches:



Fard de obraz Karaja Gold & Bronze

M-a indragostit de acest produs din prima clipa in care l-am vazut! Poate fi folosit atat pe post de bronzer, cat si pe post de fard de obraz. Eu il folosesc pe post de bronzer, insa merg si inspre pometi, pentru un efect 2 in 1! La fel ca si in cazul fardurilor de pleoape, este foarte pigmentat si nu este deloc prafos. Si nu in ultimul rand, e o placere sa te uiti la el, hi hi! 
P.S.: Am folosit si acest produs in machiajul pentru Valentine's Day, pe care il puteti vedea AICI
Pret: 53.99 lei (il puteti gasi AICI).

Swatch:



Karaja Rouge Cream Nr. 97

Un ruj foarte cremos si pigmentat (se pare ca este o regula generala pentru aceste produse sa fie foarte pigmentate), dar din pacate nici culoarea si nici faptul ca este sidefat nu sunt pe placul meu, insa acestea sunt lucruri subiective si nu il fac un produs prost. As fi curioasa sa incerc si alte culori, sunt sigura ca as gasi ceva sa imi placa! De asemenea, imi place si ambalajul acestui ruj, este tare dragut! ♥
Pret: 37.99 lei (il puteti gasi AICI)

Swatch:


P.S.Ultimul machiaj de pe blog a fost creat folosit produse Karaja (trusa Wonder Box & fardul de obraz Gold & Bronze). :)




Voi ati incercat produsele Karaja?



Hugs,



*produsele au fost primite spre testare. Daca aveti nelamuriri, va rog sa vizitati sectiunea "disclaimer" / the products were received for testing purposes. If you have any concerns, please visit the "disclaimer" page.

Share:

0 comentarii