The Lipstick TAG!


Am vazut zilele trecute acest tag la Andreea (A Beauty Tale) si mi s-a parut foarte dragut. Am decis sa-l fac si eu, datorita pasiunii mele pentru rujuri! Sper sa va faca placere sa-l cititi! :)


1. Cate rujuri detii in momentul de fata?
Inainte sa va spun, trebuie sa ma justific! Mereu am adorat rujurile si nu pot sa traiesc fara ele. As putea sa scriu poezii dedicate rujurilor rosii! Nu sunt deloc pasionata de lip gloss-uri si rareori le port, pentru ca nu rezista si nici nu sunt foarte pigmentate de obicei si pentru ca sunt lipcioase si mi se prinde parul in ele, insa cu rujurile este o cu totul alta poveste! In momentul de fata am numarat 74, insa trebuie sa recunosc ca nu le folosesc pe toate si ca ar cam fi cazul sa fac o curatenie de primavara printre ele! :)
Mi-am impartit rujurile in trei categorii, pentru a le putea gasi mai usor cand caut ceva si pentru a nu uita de ele (se mai intampla sa uit complet ca detin un ruj si sa il descopar dupa X luni de zile). Astfel, le-am impartit in trei sertare: unul cu rujuri deschise la culoare (nude-uri, etc), unul cu rujuri roz si movulii si altul cu rujuri corai, portocalii, rosii, visinii, etc.


2. Care a fost primul ruj pe care l-ai achizitionat?
As putea sa spun ca este imposibil sa raspund la aceasta intrebare, chiar nu mai tin minte. Dar stiu ca unul dintre primele rujuri pe care le-am avut a fost au fost: balsamul cu reflexii aurii de la Avon (cel alb la culoare, mai exista si cu reflexii roz sau rosii) si rujurile Color Trend. Aveau ambalajul roz cu mov pe atunci si miroseau a cocos si vanilie. Primele nuante pe care le-am avut au fost: Cafe au lait si Sequin (cred ca se mai gasesc si acum).


3. Care este brand-ul tau preferat cand vine vorba de rujuri?
Categoric MAC!!!! Am un wishlist imens cu rujuri MAC, insa datorita pretului piperat, deocamdata am doar doua (Ruby Woo si Rebel). Insa ma voi mai rasfata din cand in cand si imi voi cumpara cate unul o data la cateva luni. :) Oricum, se vede ca nu am cheltuit aiurea, ca apoi sa le tin in sertar si ca ambele sunt intens folosite! As putea chiar sa spun ca "Ruby Woo" este rujul vietii mele! IL IUBESC! 
P.S.: Daca doriti o varianta mai accesibila, din categoria "drugstore", va recomand rujurile Rimmel London si rujurile NYX. Sunt exceptionale! 


4. Care este rujul pe care il porti cel mai des pe buze?
Categoric Ruby Woo de la MAC. Cred ca se vede cat de des il folosesc! :))


5. Care este finish-ul tau preferat?
Cel mai mult imi plac rujurile mate sau semi-mate, deoarece rezista foarte mult si nu le simt pe buze. De asemenea, de obicei sunt si foarte pigmentate, un alt aspect pe care il ador!


6. Care este ultimul ruj cumparat?
Rimmel London Lasting Finish by Kate Moss (gama mata) - 107


7. Cate produse pentru buze contine portfardul tau in momentul de fata?
Inainte sa ma apuc sa le pun la un loc si sa le numar, am gasit un singur ruj in portfardul meu, si anume L'oreal Accord Naturels Blush a Levres, nuanta 254 Kiss & Blush. Il tin acolo pentru ca este cam vechi si imi doresc sa il termin, desi imi place nuanta foarte mult! De obicei schimb rujul din portfard in functie de machiajul pe care il port in ziua respectiva.


8. Care este rujul tau rosu preferat?
Dupa cum spuneam si mai sus, nimic nu poate intrece mult iubitul meu "Ruby  Woo" de la MAC, insa inainte sa il detin, am iubit din tot sufletul rujul de la Rimmel London din gama Color Show Off, nuanta Red Fever. Este aproape pe terminate!


9. Cum iti depozitezi rujurile?
Dupa cum spuneam si mai sus, 3 sertare din 8 ale acestor dulapioare de plastic (achizitonate din Auchan) sunt ocupate cu rujurile si lip gloss-urile mele! Ar fi incaput si in doua, insa am preferat sa le pun pe culori si sa le gasesc mai usor atunci cand caut o anumita nuanta. Dulapioarele sunt putin cam uzate si imi doresc sa depozitez altfel colectia mea de machiaj, insa de asta ma voi ocupa in viitorul apropiat (sper!).


10. Ce rujuri ai in momentul de fata pe wishlist?
O Doamne...nici nu vreau sa ma gandesc! Toate sunt de la MAC si nuantele ar fi cam urmatoarele: Hue, Impassioned, Russian Red, Lady Danger, Angel, Girl About Town si Plumful, etc. Mai continui? Ca mai pot...:))





Sper ca v-a placut tag-ul, iar daca va face placere sa-l faceti, vi-l ofer cu mare drag, chit ca aveti blog sau nu (pentru cele care nu au, puteti raspunde in sectiunea de comentarii de mai jos)!






Hugs,

Share:

0 comentarii