Beauty Secrets: Cum se foloseste uleiul pentru fata?


Uleiurile vegetale si esentiale au devenit foarte renumite in ultimii ani. Mi-au starnit curiozitatea si mie, un om care nu este iesit din comun de pasionat in ceea ce priveste ingrijirea tenului. Existau tot felul de mituri cum ca uleiurile de fata nu se aplica pe un ten deja gras, pentru ca ar starni o productie si mai mare de sebum sau ca acestea pot fi folosite doar de persoane in varsta. Dar vai, cat de prostute am fost si cat de multe am pierdut! :)


Am inceput si eu sa ma documentez si sa fiu mai curioasa in privinta lor si am ramas uimita de cate beneficii au acestea. Si nu sunt singura care a observat asta, deoarece la un search extrem de simplu, cu Google Autocomplete, am observat ca oamenii cauta in principal care sunt beneficiile unui ulei pentru fata, dar si care sunt uleiurile de fata perfecte pentru acnee sau pentru ten uscat. Mai jos regasiti o comparatie a acestei cautari cand sunt logata vs. cand nu sunt logata. Google recunoaste cautarile noastre trecute si ne arata raspunsuri adaptate, atunci cand suntem logati. Cool, huh? :)

Sus: logata.
Jos: ne-logata.
Uleiurile vegetale si esentiale sunt atat de multifunctionale incat nu trebuie sa ne limitam doar la aplicarea lor pe ten! Acestea pot fi aplicate pe par, cuticule, pe vergeturi, pe zonele uscate, in crema de zi cu zi, in fond de ten, pot fi folosite ca demachiant si nu in ultimul rand, pot fi ideale si pentru curatarea pensulelor de machiajAcestea ar fi doar cateva dintre intrebuintari si sunt sigura ca mai exista multe altele, pe care eu inca nu le-am descoperit!

In ceea ce priveste uleiul pentru fata L'oreal Nutri Gold Extraordinary, i-am dedicat clipul de mai jos. Daca sunteti curioase care este parerea mea despre el, va invit sa apasati butonul "play"! :)


*uleiul Nutri Gold Extraordinary contine 30 ml de produs si costa aproximativ 43 lei.
Poate fi gasit in orice hypermarket.


Voi folositi uleiuri pentru fata? Care este preferatul vostru si de ce?
Let's share secrets! :)



Acest articol a fost scris pentru competitia "Scoala de beauty blogging by L'oreal Paris"
Daca vi s-a parut util, va rog sa ma votati in widget-ul de mai jos:



Hugs,

Share:

0 comentarii