Cat valoreaza fata mea?


Circula un tag in blogosfera de ceva vreme si trebuie sa recunosc, mi se pare tare interesant! Desi sunt #foreveralone si nu m-a tag-uit nimeni (cred), eu tot il fac! :)) Sunt tare curioasa si va spun sincer ca pana acum, in momentul in care scriu aceasta postare, nu am facut calculul! Il voi face impreuna cu voi si sunt tare, tare curioasa la ce suma ajung. 

Sa vedeeeem!



Fond de ten Make-up Studio No Transfer - 67 lei (cu reducere de MUA) - trebuie sa va fac un review pentru fondul asta de ten sau macar un demo, pentru ca merita! E GENIAL!

Trusa concealere Wycon - aprox. 70 lei (nu au site ca sa verific) - o folosesc zilnic din decembrie si a fost si este preferata mea. Dar acum ca m-a colorat deja putin soarele si incepe sa fie prea deschisa chiar si cea mai inchisa nuanta din ea. Probabil o voi lasa sa se odihneasca pana la iarna.

Pudra de fata L'oreal Infallibe (123 Warm Vanilla) - 47 lei - very misto! :) Imi plac produsele L'oreal in general si le gasesc calitative, iar pudra asta sigur nu face exceptie!

Sleek Face Form (Light) - 62 lei (il gasiti AICI) - il folosesc deja de-un secol si nu da semne de oboseala dom'le! Nu vrea si gata! Sincer, cred ca n-are fund! Asa ca merita sa-l cumparati! :)) Si sa nu uitam ca e 3-in-1, deci si mai avantajos!

Inglot Eye Make-up Base - 23 lei (cu reducere de mua) - nice one, isi face treaba bine, insa trebuie sa recunosc ca nu depaseste Primer Potion-ul de la Urban Decay.

Wycon Soft Eyeshadow (Nr.09) -  aprox. 35 lei - un fard rose gold absolut minunat si foarte potrivit pentru machajul de zi cu zi. De cele mai multe ori il aplic singur pe pleoapa.

Avon Big & Daring Mascara - 17 lei -  mereu mi-au placut rimelurile de la Avon, iar cele pentru volum au fost intotdeauna cele mai reusite! Fac echipa buna cu acest mascara pentru ca nu se transfera pe pleoapa superioara. Am problema asta cu multe rimeluri, in special vara.

Essence Eyebrow Pencil (Blonde) - 9 lei - prea maritul si sfantul fara-de-care-nu-pot-sa-traiesc creion de la Essence! E creionul meu preferat si ma enerveaza nespus ca se termina foarte repede! Cred ca e al 5-lea pe care il am si o sa continui sa-l cumpar pana gasesc ceva mai bun!

Rimmel London 1000 Kisses Lip Pencil (Spice) - 15 lei - asta e creionul bun la toate! E prefertul meu, nu exista unul mai minuntat! E perfect pentru conturarea buzelor, pentru crearea umblrelor, pentru buze ombre, pentru rujurile mele preferate, etc! Daca nu-l mai gasesc (pentru ca se poate observa cu ochiul liber ca il termin acusi), fac crima! Numa' zic! :D

Inglot Matte Lipstick (417) - 38 lei (cu reducere de mua) - un ruj peachy-nude perfect pentru toata ziua si care se potriveste de minune cu creionul de mai sus. Este cel mai mat ruj pe care il detin si rezista impecabil chiar si 8 ore. Me wants more! :)


Cam astea ar fi produsele pe care le folosesc eu zilnic, cand ma trezesc devreme sa merg la lucru si n-am chef de fantezii pe la ochi. Sunt produsele mele in care am cea mai mare incredere si care ma ajuta sa arat mai omenesc si mai fresh, oricat as fi de obosita!


La un simplu calcul, am ajuns la suma de 383 lei.
Eu zic ca-i rezonabil! Chiar as putea spune ca sunt o economa (imi place sa ma amagesc singura!), avand in vedere ca le-am luat pe rand, ci nu deodata. :)


Fata ta cat costa, draga mea cititoare? :)


Hugs,

Share:

0 comentarii