O zi in viitor... | Machiaj futuristic


Nu doar o data mi-am imaginat cum ar fi fost daca m-as fi nascut in trecut! Stiu exact ce perioada ar fi fost cel mai pe placul meu si cum ar fi aratat o Anda din anii '70, insa niciodata nu am inchis ochii si mi-am lasat mintea sa zboare spre...viitor! Cum ar arata o zi obisnuita din anul 2300, de exemplu? Cum ar arata hainele mele, dar cel mai important, cum ar arata machiajul? Ce ar fi "in style"?

Inchid ochii si ma las purtata de ganduri...



E duminica! Vocea care ma trezeste dimineata este cea a computerului care imi controleaza inteaga casa, care imi face cafeaua si alege sa imi citeasca e-mailurile cu vocea actorului meu preferat in timp ce patul se face singur, iar in oglinda din baie este un touchscreen unde ruleaza ultimele stiri de pe net. Micul dejun il iau in bucatarie, in compania hologramelor prietenilor mei, caci acum telefonia este domeniul trecutului! Chiar asa, ce-i aia telefonie? :) Prietenii mei sunt la fel de adormiti ca mine, dar totusi povestim cu entuziasm despre petrecerea de aseara din clubul suspendat la 1000 de metri deasupra unui parc, de unde am urmarit cum vin spre noi norii de ploaie care au racorit orasul. Ah, ce priveliste! 

Totusi, nu o mai lungesc prea mult, sunt in intarziere deja si am multe de facut azi! Duminica doar lenesii se odihnesc! Eu sunt de neoprit si am grija sa-mi repet mereu asta, dimineata, in fata oglinzii! Gardeoroba e plina de haine, a caror lungime si culoare poate fi reglata printr-o simpla comanda vocala. Stiam eu ca pot miza pe rochia mea neagra, cu taieturi geometrice, la fel ca machiajul pe care m-am gandit sa il port azi! Simpla codita de eyeliner in stil cat eye este domeniul trecutului si cu putin exercitiu am reusit sa pun si eu in aplicare trendul asta nou, cu linii drepte, asimietrice! Geometrismul e soooo in anul acesta! 






Dar acum, lasand fantasmele la o parte, stau cateva minute si ma gandesc...oare cum o vad pe Anda cea de maine, poimaine, Anda de peste un an, doi, cinci?
Foarte simplu! Vad multe schimbari la orizont. Sunt mereu in miscare si astfel vreau sa raman! Precum un cocon in plin proces de devenire, astfel ma simt si eu. Din cauza evolutiei, a tehnologiei, daca inchid ochii vad un viitor simplist, predominat minimalist si geometric. 

Ultima tema de la Scoala de Beauty Blogging, adica cea pe care v-o prezint eu astazi, a fost poate preferata mea! Plecand de la imaginea mea despre un maine altfel am incercat sa creez un machiaj de super Anda Zelenca ()intr-o alta dimensiune, alte timpuri...

M-am lasat inspirata de design-ul rimelului L'oreal Miss Manga si mi-am imaginat povestea de mai sus, deoarece liniile, culorile si forma sa m-au dus instant cu gandul la viitor! Are un finish metalic si lumina se reflecta atat frumos prin el, incat decizia fireasca pentru mine a fost sa il pozez intr-o oglinda. Tot cu ajutorul lui am realizez machiajul prezentat in povestioara mea de mai sus. Fara el nu as fi putut avea minunatul look de gene false!





Tu cum te vezi in viitor?


Acesta a fost ultimul articol pe care l-am scris pentru Scoala de Beauty Blogging by L'oreal Paris.
Inca ma puteti sustine, iar daca va place ce am realizat, ma puteti vota in widget-ului de mai jos:


Pentru scoala de Beauty Blogging am mai scris urmatoarele articole:


With love,

Share:

0 comentarii