Life lately...#1


Nu am mai postat un Instalife de mult si asta s-a intamplat pentru ca am decis sa schimb un pic formatul. De acum, genul acesta de postare se va numi "Life Lately" si nu va mai fi una lunara neaparat, ci voi posta atunci cand simt. Daca va fi o data la doua luni sau o data la doua saptamani, ramane de vazut, asta si in functie de ce am sa va spun. :) Sper sa va placa micuta schimbare si haideti sa recuperam, ca nu v-am mai aratat de ceva timp ce am mai facut! E grav, grav de tot, va spun de pe-acum! :)

Intamplarea face ca imaginea de mai sus sa ma reprezinte foarte tare! De cele mai multe ori ma gandesc la nemurire pe timpul noptii, uneori pana imi sare somnul, iar tot noaptea este si perioada in care sunt cat se poate de creativa si concentrata. Mereu am lucrat si am invatat mai bine noaptea si rareori imi gasesc linistea pentru a face lucruri de genul pe timpul zilei.

In luna martie am participat la primul eveniment de beauty din Timisoara! Stiu, stiu, nici mie nu mi-a venit sa cred! :) Acesta s-a tinut in magazinul Douglas, unde am fost rasfatata cu tratamente pentru fata si machiaj marca Dior si dupa toata experienta am ramas foarte impresionata de fondul de ten Nude Air. Este extrem de light si a aratat foarte bine si fresh pe tenul meu!

Ca sa va dati seama de cand n-am mai postat poze de pe Intagram - acest buchet superb l-am primit de 8 martie! :))))

Get it???

Si...am revenit la ombre! Desi a fost o mica aventura, pentru ca prima oara a cam fost un esec (poza de mai sus, desi nu se prea vede). Ulterior am fost vopsita de niste profesionisti (despre care am sa va povestesc), iar rezultatul este m-i-n-u-n-a-t! :)

Un machiaj pe care INCA NU AM APUCAT SA VI-L ARAT! :)) Mi-a placut cum a iesit si promit, prooomit ca il voi posta si pe blog in curand!

Acum ca ma uit la poza asta cu cateva dintre ultimele achizitii realizez ca au fost unele reusite. Le-am folosit/purtat pe toate destul de mult si chiar imi plac alegerile facute (in special fondurile de ten Make-up Studio, parfumul Bvlgari Jasmin Noir si geanta crem de la New Yorker).

Acum aproximativ o luna am facut o chestie foarte tare! Am fost make-up artist pentru Vichy, in farmaciile Sensiblu! A fost o experienta minunata si as repeta-o oricand. Am scris si un articol despre asta, in care va povestesc tot, cu lux de amanunte. Click AICI. Poza de sus este facuta in prima zi, inainte eveniment, iar cele de jos, in focul actiunii! :))


Mereu m-a fascinat sa surprind cerul in poze! Este incredibil cate forme si culori poate lua si uneori ma trezesc uitandu-ma ca o tembela in timp ce merg pe bicicleta. Ma si mir ca sunt inca intreaga, ha ha!

Look lejer de duminica. Nu mai stiu exact unde m-am dus, dar se pare ca voua v-a placut foarte mult acest machiaj, pentru ca a fost intens like-uit! :) 

In my mailbox. Noutati. :)

So true, so true! 

Be the one who nurtures and builds. Be the one who has an understanding and forgiving heart and be the one who looks for the best in people. Leave people better than you found them!!

Tot luna trecuta, am fost la primul meu concert Argatu'! Sunt absolut obsedata de muzica lui si faptul ca am ajuns si la un concert de-al sau m-a facut extra-mega-fericita! :)

Indragostita de noua mea fustita de la C&A!
Well, nu mai e asa noua...rectific, aproape noua mea fustita de la C&A. :))

Unul dintre cele mai frumoase cadouri pe care le-am primit luna aceasta de la un brand! Iubesc cartile si mi se par cadoul perfect! Sunt o invitatie de a te transpune putin in alta lume si de a mai uita putin de problemele tale...sau de ce nu, de a invata cum sa le rezolvi! Nivea, chiar esti WOW! :)

M-am ales si cu o bicicleta noua luna trecuta, si asta datorita voua, ca m-ati votat! Cei de la job-ul meu au organizat un concurs in care au oferit 20 de biciclete. Am iesit pe locul 1 si de atunci, aproape ca n-am mai coborat de pe ea! :) Este "masina" mea si ma duce peste tot...
...iar eu o duc pe ea la "Verde pentru biciclete". I-am pus si numar, acum e cu "acte in regula". :))

Impreuna cu Ale, la Verde pentru Biciclete. Ne-am petrecut o zi de duminica in cel mai placut mod!

Si vorbesc foarte serios! Don't settle! Tu meriti ce e mai bun! Chase it, make it yours!!!

Lalelele sunt florile mele preferate si poza asta demonstreaza de ce! Mi s-a parut foarte ciudata si in acelasi timp fascinanta aceasta lalea. :) De fapt erau mai multe, dar na, sa nu ne pierdem in detalii, doar pe asta am pozat-o. :))

Cei de la Sprite mi-au facut o surpriza placuta si mi-au trimis 4 doze personalizate! Thank you, Sprite, am simtit ca mi-s faimoasa! :))))

Ajutoarele mele pentru scoala de beauty blogging by L'oreal Paris. M-ati votaaaaat? :) Daca nu, o puteti face in widget-ul de mai jos, cu un singur click. V-as fi tare, taaare recunoscatoare! 
Ohhh, cat mi-am dorit sa fac o poza intr-un lan de rapita, insa mereu ratez trenul! Sunt talentata la chestia asta cu "pierdutul trenului", se pare...Daaar, de 1 mai am avut ocazia asta si desi nu am avut camera foto la mine asa cum visam si nici macar nu eram imbracata adecvat, tot am imortalizat  repede momentul.

Cel mai frumos mod de a-ti petrece ziua de 1 mai este...cu familia, la tara! Am fost la modesta si cocheta cabanuta construita de tatal meu la sat. Nu mai fusesem de 2 ani (da, doooi!), deja nu se mai putea! :( Am profitat din plin de putinul timp de respiro pe care l-am avut, pentru ca mai nou aceste momente sunt extrem de rare. I guess I'm an adult cu acte in regula, damn it!

Dumnezeule, am reusit sa-mi iau in sfarsit obiectivul de la Canon pe care mi-l doresc inca de cand mi-am cumparat body-ul. Este vorba despre cel pentru portrete, de 50 mm. Sunt INDRAGOSTITA!!!

Una dintre pozele mele preferate dintre cele p care le-am facut pentru tema lui Maurice Munteanu, la Scoala de Beauty Blogging by L'oreal Paris. Chiar mi se pare ca are un aer vintage si ca mi-a reusit transpunerea catre anii '70. Sper sa nu fiu subiectiva totusi si sa mi se para doar mie! :D



"Urmariti-ma" pe Instagram daca doriti, username-ul meu este @anda_zelenca si ma puteti gasi AICI. :)



How was your month?



Kisses,

Share:

0 comentarii