Machiaj in tonuri calde | Tutorial pas cu pas!



Tema a doua din cadrul scolii de beauty blogging, este una draga mie, deoarece se axeaza pe machiaj, pasiunea mea cea mai mare. Make-up artist-ul L'oreal Paris, Alexandru Abagiu, ne-a dat ca tema sa realizam un machiaj pentru fenotipul personal. Astfel, m-am gandit sa aleg un look care va fi mereu in tendinte si anume unul care se axeaza pe nuante neutre la ochi (cu o mica pata de culoare), usor fumuriu, cu clasicele buze rosii (care, de altfel, chiar sunt in tendinte). Insa, ca sa impacam pe toata lumea, am decis sa va prezint si o varianta cu buze naturale, Si bineinteles, pentru ca machiajul meu sa fie cat mai reusit, este obligatoriu sa fie si hidratat. In acest demers, l-am pregatit cu o seara inainte, prin aplicarea uleiului de fata Nutri Gold Extraordinary, de la L'oreal Paris.


Pentru machiajul tenului, am incercat sa aleg un fond de ten cu acoperire mica spre medie, care sa nu imi incarce tenul foarte tare ci sa arate natural si fresh. In privinta tehnicii de contouring, lucrurile au stat putin altfel, pentru ca am vrut sa va arat cateva secrete noi, pe care inca nu vi le-am prezentat in clipurile mele anterioare. Vreau sa aveti toate ce invata din acest tutorial, desi este unul special fenotipului meu! Puteti culege tips and tricks-uri generale din aceasta tehnica si sa le aplicati pe forma fetei voastre! 

Ideea este simpla: 
♥ aplicam umbra pe zonele pe care dorim sa le ascundem;
♥ aplicam lumina pe zonele inalte ale fetei, pe care vrem sa le scoatem in evidenta.
Si pentru ca niciun produs crema nu va rezista fara ca acesta sa fie setat cu pudra, am aplicat la final pudra de fata si putin bronzer.

Intotdeauna am iubit nuantele pamantii si am considerat ca se potrivesc cu trasaturile mele: am o piele care se bronzeaza usor, parul saten deschis in mod natural (iar vara asezonat cu blond, hi hi) si ochi ciocolatii. Alegerea pe care am facut-o a venit in mod natural pentru mine, pentru ca atunci cand ma gandesc la un machiaj potrivit trasaturilor vine, intotdeuna imi vine o imagine de genul in minte. Pur si simplu ma reprezinta!

Iata pasii pe care i-am parcurs, pe scurt:
♥ sprancenele le-am conturat in mod natural, cu un creion special pentru acestea;
♥pentru ochi am folosit nuante complet mate, exceptand colturile interioare si zona de sub sprancene, pe care le-am iluminat cu farduri nude, sidefate;
♥ am conturat ochii intr-un mod cat mai soft, cu ajutorul unui creion maro si a unui gel-eyeliner rezistent la transfer, tot maro.
♥ am finalizat totul cu aplicarea rimelului Miss Manga, de la L'oreal Paris.


Pentru buze, am dorit neaparat sa va prezint doua variante. Stiu ca multe dintre voi nu sunteti obisnuite sa purtati un rosu atat de intens pe buze si din acest motiv, am decis sa va prezint si o varianta cu buze naturale. Puteti sa alegeti sa incercati pe cea care va place sau puteti sa le incercati pe amandoua. Mingea este in terenul vostru! :)


Pentru mai multe secrete, va invit sa urmariti tutorialul meu pas cu pas:




Acest articol a fost scris pentru competitia "Scoala de beauty blogging by L'oreal Paris"
Daca v-a placut abordarea mea, va rog sa ma votati in widget-ul de mai jos:



Share:

0 comentarii