Trip: Ochiul Beiului

Helloooooo!

Am revenit dupa mica mea "escapada" la munte. Din pacate astazi am prins vreme urata si a trebuit sa plecam mai repede, dar ieri a fost foarte frumos.
Sunt extrem de obosita si nu prea am inspiratie, dar vreau sa impartasesc cu voi cateva din frumusetile locului in care am fost, am venit cu niste poze minunate, care merita vazute :) 

Dar pentru inceput, cate ceva despre locul in care am fost:

Lacul Ochiul Beiului este de fapt un izvor si este situat in judetul Caras-Severin, la aproximativ 20 km departare de Oravita. Este pozitionat la o altitudine de 310 metri, diametru de doar 15 metri si adancime de 3.50 metri (desi n-ar parea, la cat de cristalina este apa). Acest lac nu ingheata niciodata, iar ceea ce e foarte interesant e ca vara apa e mai rece dacat iarna.
Vara apa atinge temperaturi de 3-4 grade, iar iarna chiar pana la 8 grade.

 "Una dintre legende spune ca o fata din partea locului, a fost rapita si necintita de un tanar bei. Ulterior, fata si-a pus capat zilelor, iar din lacrimile beiului (care si-a plans iubita), s-a nascut Lacul Ochiul Beiului.
O alta legenda sustine ca un bei foarte bogat a plecat la vanatoare pe aceste meleaguri. Ajuns in Pioana Florii, a zarit o fata care pastrea oile, a carei frumusete l-a facut sa se opreasca. Beiul s-a indragostit pe loc de fata. asa ca venea des sa o intalneasca. Tatal beiului, afland de dragostea celor doi, a hotarat sa-i desparta, trimitand in graba un calau sa omoare fata ce-i sucise mintile fiului sau. Beiul indragostit si-a gasit iubita injunghiata in locul unde acum este situat lacul. A varsat multe lacrimi, dupa care si-a infipt hangerul in inima. din lacrimile lui s-a format lacul ce-i poarta numele." Sursa: www.carpati.org


Aici am stat (nu-i asa ca era amenajat foarte frumos?:) )

Pastravaria de langa cabana noastra:

Poze de pe traseul turistic:


Si acum, Lacul Beiului :X




O pozica cu mine:

Podul de trecere intre Lacul Beiului si rau:

Cascada de langa lacul Beiului:


Nature:


 Si o poza cu mine in the dark...nu stiu de ce, dar imi place (stiu ca e macabra) ;))

Sper sa va placa, eu una sunt atat de pasionata de calatorii si de natura in general si ador sa citesc despre places too see & stuff like that. Din cauza asta am si facut acest post. Si probabil tot din cauza asta am si mancat turism pe paine si in liceu si in facultate...si acum si la masterat :))...mi-ar placea sa pot sa plec in fiecare weekend pe undeva.

Sper sa postati si voi poze si impresii de pe unde mergeti ca pe mine sigur ma veti face fericita :P


Va pup,
Anda.

Share:

16 comentarii

  1. Waaaaaaaaaa ce misto ! Si ce fain e lacul ! Super tare!

    ReplyDelete
  2. iguanitza - eu eram innebunita dupa culoarea lui :X

    ReplyDelete
  3. Foarte frumos! Cand scot masina din service si dupa ce ne intoarcem de la mare, va fi o binecuvantare:D
    O sa te sacai un pic pe la sfarsitul lui august, inceputul lui septembrie!
    Pupici

    ReplyDelete
  4. e superb acolo si lacul e WoW:X:X:X vreau si eu:(

    ReplyDelete
  5. AlexantzA - iti doresc sa ajungi sa-l vizitezi si tu pentru ca este superb. Se spune ca este unul dintre putinele locuri virgine din Europa.

    ReplyDelete
  6. Tare frumos lacul :X si curat, ceea ce cam rar vezi prin romania noastra :D

    ReplyDelete
  7. Asa e! Dar ceea ce m-a uimit e ca toata zona aia era asa. Si raul avea nuante de turcoaz in unele parti.

    ReplyDelete
  8. pozele cu lacul beiului sunt pur si simplu superbe... apa are o culoare foarte interesanta si imi place cum bat razele soarelui...
    poza in the dark mi se pare nostima, in niciun caz macabra :))

    ReplyDelete
  9. Cris - hi hi hi...ma bucur ca nu-i macabra atunci :))
    lacul e :X

    ReplyDelete
  10. frumoase poze ^_^
    iar cele cu lacul sunt superbe! chiar, n-ai fi zis ca e asa adanc, tinand cont de ce limpede e apa

    ReplyDelete
  11. Cristina - asa e. chiar nu pare adanc. :)

    ReplyDelete
  12. Am mai invatat ceva azi. :) Interesante legendele si fenomenul asta ciudat legat de temperatura lacului. Pana si culoarea e deosebita.Superb loc!

    ReplyDelete
  13. Oana Roxana - daaaa, e foarte frumos acolo si imi place si legenda. ;))
    si sa vezi ce rece e apaaa, daca iti pui un deget in apa nu-l mai simti dupaia :))

    ReplyDelete