Photo Diary: Greece, May 2013

Hello!


Long time no see! :) Mi-am luat o binemeritata mini vacanta in aceasta perioada (cu ocazia sarbatorilor) si am plecat cu colegele mele de serviciu in Grecia. Nu vizistasem aceasta tara pana acum si trebuie sa recunosc ca m-am simtit extraordinar! Am fost in Paralia Katerini, o statiune pe care unii romani o adora, iar de care altii nu vor sa auda. Mie personal mi-a placut si consider ca este ideala pentru tineret daca va doriti viata de noapte, shopping si multa distractie, pe langa mare, soare si plaja! :) Iar partea buna este ca se ajunge usor acolo (aproximativ 90% din drum pe autostrada), iar preturile sunt foarte accesibile. M-am intors si cu cateva suveniruri (desi nu foarte multe), pe care poate am sa vi le arat intr-o alta postare daca va doriti asta.

Primul impact cu statiunea: foarte aglomerata si plina de viata!:)

 ...si primul impact cu Marea Egee! N-am mai fost la mare in 2009, imi era deja mult prea dor!!!

 Mancare traditional greceasca + calamari! The perfect combination!

 Prima zi pe plaja! Desi apa a fost destul de rece, pe plaja a fost cald ca intr-o zi torida de vara!


Thessaloniki
Am vizitat si Salonic-ul, un oras imens si plin de viata (este al doilea ca marime din Grecia, dupa Atena). Am ramas super impresionata si mi-a placut la nebunie! Din pacate nu am reusit sa ii surprind adevarata frumusete din poze, deoarece am fost furata de tot si nu am facut prea multe, dar era si foarte aglomerat si am preferat sa fiu atenta la ce vad. Daca mergeti la Paralia, este mare pacat sa nu vizitati si acest oras. :)


 Muntele Olimp

Penultima zi. Multe poze cu apa, pentru ca nu ma pot abtine, evident!:)) Colegele mele stateau la plaja, iar eu am luat statiunea la pas pentru a face poze cat mai multe!:))

Yummy latte macchiato!

aaand...calamari again! Just can't get enough!


Pe scurt, mi-a placut la nebunie si imi pare rau ca a trecut atat de repede aceasta mini-vacanta! Hope you enjoyed these pictures!
Voi cum v-ati petrecut ziua de 1 mai si sarbatorile Pascale?



Kisses,

Share:

0 comentarii