Video Tutorial: Flirty Everyday Make-up Look using BeautyUK Cosmetics

Hello!


Cu noul meu program haotic a trecut mult mai mult timp decat mi-as fi dorit de cand nu am mai postat ceva pe Youtube. Trebuie sa recunosc ca mai nou este activitatea mea preferata sa filmez si sa editez si sufar enorm ca timpul imi este atat de limitat si ca pot filma pe lumina zilei doar in weekend. Va trebui pe viitor sa imi achizitionez niste lumini profesionale ca sa pot rezolva si problema asta!

In alta oridine de idei, pentru astazi v-am pregatit un machiaj de zi, potrivit pentru o intalnire (zic eu!), in care am folosit produse cosmetice BeautyUK! Sper sa va placa si astept cu mare nerabdare parerile voastre! Big kisses!











Tutorial & products used:


Face:
BeautyUK Perfect Matte Foundation - 01 Beige
BeautyUK Face Powder - No.11
BeautyUK Bronzing Compact
BeautyUK Blusher - Buff

Eyes:
BeautyUK Baked Trio - Earth
BeautyUK Line & Define Eye Pencil - Black
BeautyUK Lash FX Mascara - Black

Lips:
BeautyUK Lip Lust - Playboy






Would you wear this make-up look on a date?





With love,

Share:

0 comentarii