April 2013 Favorites


Hello!


Astazi va prezint favoritele lunii tocmai din Grecia!:)) Am plecat intr-o mica vacanta de 1 mai & de Paste alaturi de colegele mele de la firma si este extraordinar, chiar aveam nevoie de asemenea o iesire! N-am fost la mare de prea mult timp!

Pentru luna ce tocmai a trecut nu am avut foarte multe preferate noi, deoarece am facut destul de tarziu favoritele lunii martie si s-au contopit cu cele din aprilie. Dar va prezint totusi cateva noi descoperiri, dar si o iubire mai veche. Nu am avut timp sa fac clasicele poze, insa eu zic ca au iesit dragute si acestea. :)




BB cream-ul de la Avon a fost cu siguranta un produs care m-a surprins deoarece va spun sincer - nu ma asteptam sa fie bun! Spre surprinderea mea, este chiar misto! Acopera binisor, este usor pe fata si lasa si un finish natural! Am sa ii fac un review cat de curand, bineinteles! Din punctul meu de vedere isi merita din plin cei 20+ lei cat costa.


Si acest corector de la ELF este foarte bun! Nu acopera la putere maxima, asa cum sustine, insa acopera intr-adevar foarte bine, atat cosurile cat si cearcanele!


Parerile despre aceasta pudra/fond de ten compact le pastrez pentru review-ul pe care il voi posta in curand. Pot sa va spun doar ca imi place foarte mult!:X


Rujurile NYX s-au aflat tot timpul printre preferatele mele, insa modelele lor de rujuri mate sunt extraordinare! Atat acestea cat si cele Soft Matte Creams sunt preferatele mele, insa despre cele prezentate in poza de mai sus va voi vorbi amanuntit intr-o postare si bineinteles, va voi arata minunatele nuante pe care le detin!:X


Creionul de ochi in nuanta Coffe de la Elf (gama Essentials) imi place de mult timp, iar acesta este al doilea pe care il detin. Este cremos si moale si se aplica foarte usor. Il recomand cu drag!


Parfumul Especially de la Escada este perfect pentru primavara si vara si cred ca v-am mai vorbit despre el pana acum intr-o postare cu favorite! Este foarte fresh si il pastrez mereu pentru perioada calda a anului, insa din pacate anul acesta ne vom desparti, pentru ca mai am foarte putin in sticluta. Nu cred ca il voi mai cumpara pentru ca seamana destul de mult cu Bvlgari Omnia Cristalline, iar daca ar fi sa aleg intre cele doua l-as alege pe cel din urma, chiar daca imi plac ambele. But who knows, maybe we will meet again in the future!:))


Revista Make-up Magazine este o initiativa excelenta pe piata din Romania! Sunt incantata de aceste reviste si sper sa vi le prezint si pe acestea amanuntit intr-o postare viitoare!



What were your favorite products this month?
Care au fost produsele voastre preferate in aceasta luna?






Kisses,

Share:

0 comentarii