Tag Day: Super Sweet Blogging Award!


 I received this tag from Dorina, Buburuza and Bianca, thank you girls! 
(I haven't had time to check, but if you tagged me and I didn't see please let me know!)

Am primit acest tag de la Dorina, Buburuza si Bianca, va multumesc fetelor!
(Nu am avut timp sa verific, dar daca mi-a mai dat cineva tag-ul si nu am vazut, please let me know!)



The questions:


1. Cookies or cake? (Prajitura sau ciocolata?)
Chocolate cake! Even though I like chocolate cookies too...:))
Tort de ciocolata!!! Chiar daca nu-s rele nici cookies-urile cu ciocolata (acelea crocante cu bucatele de cioco...niami!!!)

2. Chocolate or vanilla? (Ciocolata sau vanilie?)
If I eat it...chocolate...Milka chocolate to be more exact! If I wanna smell like it...vanilla all the way!
Daca vreau sa o mananc, ciocolata. Ciocolata Milka ca sa fiu mai exacta (va rog sa imi scuzati cacofonia hahaha). Daca vreau sa o miros...vanilia.

3. What is your favorite sweet treat? (Care este gustarea ta dulce preferata?)
Hmmm...probably chocolate!
Hmmm...ciocolata probabil. 

4. When do you crave sweet things the most? (Cand ai super pofta de dulciuri?)
Don't know...it has to be a special time for that?
Nu stiu...n-am pofte intr-un anumit moment al zilei sau al lunii, mi-e pofta pur si simplu, n-am observat nimic special!:))

5. If you had a sweet name what would it be! (Daca ai avea un nickname dulce care ar fi acela?)
I really don't know...I think everybody said Candy or Kandee or Dulce. I like that too! And I know I hate the sound of "dulce de leche". That's something I definitely wouldn't like!!!
Chiar nu stiu...cred ca toata lumea a zis Candy/Kandee sau Dulce, si la fel cred ca mi-ar placea si mie. Si un nickname care sigur nu mi-ar placea ar fi "dulce de leche". Mi se pare ca suna oribil!:))



Kisses,

Tags:

Share:

0 comentarii