Review: Uleiul de argan (Omia Olio di Argan)


Buna fetelor!


De mult timp mi-am dorit sa incerc faimosul ulei de argan, atat de laudat pe tot mapamondul! Este un produs minune multifunctional, care poate fi folosit in nenumarate feluri. Eu am avut ocazia sa incerc uleiul de argan bio de la Omia, iar astazi vreau sa impartasesc parerile mele despre el cu voi! 

Mi-am luat ceva timp sa-l testez tocmai pentru ca este un produs care poate fi folosit in atatea scopuri si caruia trebuia sa-i urmaresc cumva evolutia. Nu as fi avut cum sa va povestesc despre el dupa o saptamana de testare ca in cazul altor produse, tocmai pentru ca efectele acestuia se vad in timp, bineinteles!


Uleiul de argan este supranumit si "lichidul de aur", tocmai pentru ca poate fi folosit in atatea scopuri! Cateva exemple ar fi:

- pentru corp, in locul lotiunii de corp; 
- tratament pentru parul deteriorat;
- tratament anti-aging si impotriva acneei pentru fata (in scopul acesta nu am avut curaj inca sa il incerc)
- ajuta la vindecarea cicatricilor de pe fata lasate de acnee;
- pentru iritatiile de dupa epilare;
- pe locurile uscate ale corpului (coate, calcaie, etc.)
- tratament pentru unghii si cuticule;
- previne vergeturile in timpul sarcinii, etc.

Acestea ar fi intrebuintarile pe care le cunosc eu, insa sunt sigura ca mai exista si altele! De asemenea, uleiul de argan este un amestec natural de substante active cu vitamina A, E si F, acizi grasi esentiali, acid linoleic, omega 3 si omega 6. Nu sunt vreo experta in skincare, insa suna bine!:))




Desi imi doream mult acest tip de produs, lenesa din mine a ezitat ceva timp sa-l foloseasca, tocmai pentru bataia de cap pe care ti-o poate oferi aplicarea unui ulei de corp. Nu suport sa stau minute intregi sa intind o crema de corp sau un ulei pana sa intre in piele, pur si simplu nu am rabdare si este un proces care ma enerveaza!:)) Stiti ca sunt mare lenesa in ceea ce priveste cremele pentru corp! Spre surprinderea mea, acest ulei chiar intra impresionant de repede in piele! Senzatia de catifelare este imediata, iar mirosul senzational!

Eu l-am folosit cel mai mult ca ulei pentru corp zi, pentru vergeturi (pentru ca, let's face it, am!) si pentru zonele uscate cum ar fi calcaiele si coatele. Nu stiu daca a ajutat uleiul sau bronzul sau amandoua, insa vergeturile pe care le aveam sau estompat considerabil, iar zonele uscate arata mult mai bine. Sper sa reusesc sa ma tin in continuare de el si sa-l folosesc si pe par (pentru ca nu l-am incercat inca in acest scop) si sa adun curaj sa-l folosesc si pe fata, macar pe zonele unde am pete de la acenee. Nu l-am folosit inca in acest scop pentru ca are si parfum in compozitie si nu stiu in ce cantitate, dar si pentru ca am deja tenul gras si mi-a fost frica sa nu mi-l ingrase mai tare, insa cred ca am sa ma aventurez! In orice situatie, I'll let you know!

In cee ce priveste ambalajul, este foarte practic si usor de folosit. Produsul contine 100 ml, costa 45 lei si poate fi gasit AICI.


Weekend placut!





Kisses,



*produsul a fost primit spre testare. Daca aveti nelamuriri, va rog sa vizitati sectiunea "disclaimer" / the product was received for testing purposes. If you have any concerns, please visit the "disclaimer" page.

Share:

0 comentarii