Review: NYX Matte Lipsticks

Hello!


Stiti deja ca ador rujurile tip gloss Soft Matte Lip Creams de la NYX (acestea) si aproximativ toate produsele pe care le scoate acest brand pentru buze, iar cand am vazut si aceste rujuri mate, nu m-am putut abtine sa nu incerc cateva! Ador rujurile intense si mate, pur si simplu le ador si nu am ce face! In primul rand pentru ca arata super pe buze si in al doilea rand pentru ca sunt mai rezistente si nu se intind dupa ce le-ai aplicat, nu mai stai cu grija sa nu cumva sa se intample ceva!



Asa cum am facut o obsesie acum cativa ani pentru Round Lipsticks de la NYX, presimt ca asa se va intampla si cu acestea! Sunt rujurile ideale din punctul meu de vedere tocmai pentru aspectele pe care vi le-am prezentat mai sus. De asemenea, miros exact la fel ca faimoasele rujuri Round, si din fericire, au aceeasi consistenta hidratanta care le-a consacrat si nu usuca deloc buzele. Yeeey for that! 

Sunteti curioase ce nuante am ales?


Un roz intens cu tenta rosiatica, care este si preferatul meu dintre cele trei alese (daca as fi obligata sa aleg!). Din poza de mai jos va puteti face o idee despre cum arata pe buze:


Pure Red este un rosu-portocaliu foarte intens absolut minunat! La fel, din poza de mai jos va puteti face o idee despre cum arata pe buze.


Un mauve perfect pentru toata ziua! Din pacate pentru acesta nu am poza, insa cu prima ocazie voi face una si voi face un update acestei postari.


Hand swatch:


Overall opinion:
- love them!
- adore them!
- want more! (preferabil Tea Rose, Nude, Perfect Red si Indie Flick ha ha!)



*Puteti sa gasiti aceste rujuri de pe Make-up Shop, la pretul de 27 lei/bucata (CLICK AICI).




Have you tried NYX lipsticks / lip glosses? Which ones are your favorites?
Voi ati incercat rujuri sau gloss-uri NYX? Care sunt preferatele voastre?




Kisses,





*produsul a fost primit spre testare. Daca aveti nelamuriri, va rog sa vizitati sectiunea "disclaimer" / the product was received for testing purposes. If you have any concerns, please visit the "disclaimer" page.

Share:

0 comentarii