Cheap & Chick "Back To School" Make-up Tutorial [video]

Hello!


Daca anul trecut v-am pregatit 3 machiaje tematice pentru ochi caprui, verzi si albastri, anul asta am vrut sa ma axez doar pe unul, insa mi-am dorit sa fie un tutorial filmat. Cum laptop-ul meu incepe sa ma paraseasca  nu am crezut ca voi apuca sa-l editez la timp insa iata ca l-am prins intr-o "pasa buna" si am reusit sa fac asta mai curand decat credeam. Am vrut sa-l pun de indata, pentru ca mai este atat de putin pana incepe scoala! 

Pentru mine este primul an in care nu voi mai merge la scoala si sincer este putin deprimant. Mie mereu mi-a placut la scoala / liceu / facultate / master, eu chiar mergeam cu placere! :)) Insa chiar daca eu nu mai merg, am pregatit pentru voi un machiaj mai mult decat purtabil, cateva sugestii de manichiuri, dar si ce genti ati putea purta la scoala din punctul meu de vedere, deoarece eu nu am suportat niciodata ghiozdanele (inca din generala). :)) 

Sper sa va placa tutorialul, e primul si am muncit destul de mult la el!:)) 



TUTORIAL:


Products used:

Face:
Rimmel London Wake Me Up foundation - 103 Ivory;
Garnier Pure Active Roll-on Concealer - Light;
Rimmel London Stay Matte Face Powder - Transparent;
Elf Essentials Bronzing Powder - Sun Kissed

Eyes:
Elf EssentialsEyelid Primer;
Elf Essentials Eyeshadow Quad - Butternut;
Oriflame Very Me Eyeliner-  Mocha Loca;
Rimmel London Super WOW Lash Mascara - Black;
Farmasi Eyebrow Pencil - 01.

Lips:
Nivea Fruity Shine Lip Balm - Strawberry

Accesories:
Earrings: Romwe



Kisses,

Share:

0 comentarii