Review: L'oreal Professionnel Iron Finish Tecni Art Thermo-Activated Cream


Hello!


Daca azi dimineata v-am vorbit despre un sampon de L'oreal Professionnel, de data aceasta vreau sa va vorbesc despre un alt produs de la aceasta firma care m-a incantat mult mai mult! Este vorba despre o crema termoprotectoare care se activeaza sub efectul caldurii, denumita Iron Finish Tecni Art Thermo Activated Cream.


Descrierea produsului:

Iron Finish - Lapte termoactiv. Netezire perfecta.

Sistemul HOT (Heat Optimising Technologies - ansamblu de tehnologii care optimizeaza proprietatile produsului sub efectul caldurii). Conceput special pentru utilizarea cu placa de netezire. Netezirea este perfecta parul devine suplu si ingrijit la atingere. 


♥ In materie de produse pentru protectie termica, mereu le-am preferat pe cele profesionale si am fost de parere ca merita sa investim in ele. Este important sa aiba ingrediente bune si sa isi faca treaba, pentru a ne proteja parul cum se cuvine in fata caldurii, care este foarte nociva pentru parul nostru. Nu spun ca nu am incercat si produse din hypermarket, chiar acum detin si un produs Syoss care imi place destul de mult, insa mereu am fost mai multumita de cele profesionale si am considerat ca isi fac mai bine treaba. Inca din liceu imi placea sa folosesc un spray cu protectie termica de la Matrix, pe care l-am vazut pentru prima oara la fata care ma tundea si care ma costa cam 70 de lei (pe atunci), dar ma tinea destul de mult. Tin minte ca mi-l cumparam din banii de alocatie (la care mai trebuia sa si adaug ceva). :)) 

♥ Nici Iron Finish Tecni Art nu s-a lasat mai prejos si mi-a placut in mod special ca este sub forma de crema, ci nu clasicul spray. A fost o schimbare binevenita si primul produs de acest fel pe care l-am incercat vreodata. 

♥ Il aplic pe parul uscat, asa cum scrie si in instructiuni, il intind bine si apoi imi intind, ondulez sau usuc parul cu foehnul, dupa cum doresc in ziua respectiva. Imi place ca miroase foarte frumos (recunosc, nu as recumpara un produs daca nu miroase bine!) si ca nu este oily / nu incarca parul. 
Are putere de actiune (sper ca am zis bine!) 3 si intr-adevar am observat ca imi face coafura sa reziste mai mult, fie ca imi intind sau ondulez parul in ziua respectiva. Mi-a placut sa il folosesc si inainte sa imi usuc parul cu foehnul, deoarece mi-l face mai usor de pieptanat si de manevrat.

Gasiti acest produs AICI, la pretul de 62.87 lei



Sunt curioasa! Care este produsul vostru preferat pentru protectie termica?




Kisses,


*produsul a fost primit spre testare. Daca aveti nelamuriri, va rog sa vizitati sectiunea "disclaimer".

Share:

0 comentarii