Review: L'oreal Professionnel Sensi Balance Shampoo


Hello ladies!


Astazi vreau sa fac un review scurt si la obiect unui sampon profesional, despre care am vorbit si in ACEST videoclip. Produsul l-am terminat deja, iar eu intre timp am putut sa-mi formez o parere pertinenta despre acest sampon.

Descrierea produsului:


Sampon protector pentru calmarea intensa a pielii scalpului cu tehnologia Sorbitwin, un derivat din sorbitol, care este un ingredient hidratant si vitamina PP.
Rezultat: pielea scalpului este perfect protejata, calmata, iar parul este suplu si stralucitor.


Eu nu am folosit acest sampon pentru ceea ce ar trebui el sa faca, deoarece nu am niciun fel de problema cu scalpul, deci din pacate nu va pot spune parerea mea in acest sens. Nu am avut vreodata probleme cu matreata si nici nu am un scalp sensibil. In schimb, dupa cum probabil stiti, am parul cu tendinta de ingrasare si nici acest aspect nu este tocmai placut.

Ca un consumator normal, fara niciun fel de problema cu scalpul, nu am ramas impresionata de acest sampon. Nu a facut nimic special pentru mine, este la fel ca samponul meu obisnuit, de zi cu zi, pe care il cumpar de obicei din orice hypermarket. Din acest motiv nu l-as mai recumpara, mai ales pentru ca este un produs profesional, deci si pretul este mai piperat. Insa daca aveti un scalp sensibil sau probleme cu matreata, acest produs s-ar putea sa vi se potriveasca ca o manusa!

Tousi, ce mi-a placut la acest sampon a fost faptul ca nu a fost nevoie sa aplic o cantitate mare de produs in par pentru a isi face treaba si astfel m-a tinut o perioada destul de lunga de timp, desi are 250 ml, cantitatea obisnuita a unui sampon. De asmenea, mi-a placut si ca nu mi-a incurcat parul meu lung, nu l-a facut mai aspru, dar nici nu mi l-a ingrasat.

Puteti gasi acest produs AICI, la pretul de 49.97 lei.



Voi ati incercat produsele L'oreal Professionnel? Ce parere aveti despre ele?



Kisses,



*produsul a fost primit spre testare. Daca aveti nelamuriri, va rog sa vizitati sectiunea "disclaimer".

Share:

0 comentarii