Review: Tangle Teezer Salon Elite (+ giveaway)



Am auzit de aproape un an despre peria Tangle Teezer si inca de atunci am stiut ca in momentul in care o voi avea am sa ma inteleg perfect cu ea!


Deoarece am parul lung, dar cu firul subtire, acesta se incalceste foarte repede si usor. Si bineinteles, de cand am decis sa imi fac parul ombre, problema este si mai mare, deoarece dupa cum probabil stiti, decolorarea usuca si ea varfurile. A fost un adevarat chin pentru mine sa folosesc o perie normala si cine are parul ca mine cu siguranta stie despre ce vorbesc! Well, periuta aceasta micuta si roz a venit ca o salvare pentru mine, deoarece are perii mici, de dimensiuni diferite si acestia trec cu usurinta prin orice cuib de pasari ati avea in par. :)) De asemenea, sunt moi si flexibili, iar acest lucru ajuta foarte mult la procesul de "descalcire" al parului. 


Aceasta perie draguta a fost creata special de catre Shaun P.(un faimos hairstylist), pentru femeile care au parul cu firul subtire, care tinde sa se incalceasca foarte tare. Aceasta poate fi folosita chiar si pe parul ud, lucru nerecomandat in general, insa datorita periilor scurti si flexibili acest lucru este posibil fara sa va temeti ca va veti rupe firele de par. 

De asemenea, imi place ca este micuta, usor de curatat (foarte usor!) si de depozitat. Modelul de fata, Salon Elite, este ultimul lansat si este facut special pentru a incapea perfect in palma.

Eu m-am indragostit de ea, asa cum de altfel am si preconizat si imi place sa o folosesc atat pe parul ud, cat si pe parul uscat. Trebuie sa recunosc ca imi e mai usor sa o folosesc pe parul ud, deoarece procesul este mai scurt si parul se descalceste mai usor in acest fel. Chiar nu ma vad intorcandu-ma la o perie normala prea curand!

Peria costa 70 lei, si o puteti gasi pe site-ul Tangle Teezer Romania in 5 variante de culori: Black Panther, Blue Bella, Orange Burst, Pink Fizz si Purple Polish. Eu am ales Pink Fizz, varianta hot pink, pentru ca mi s-a parut cea mai girly & cute!:)



Si pentru ca mie mi-a placut atat de mult, bineinteles ca v-am pregatit si voua o surpriza! Aveti ocazia sa castigati o perie exact ca a mea, in varianta Pink Fizz, daca indepliniti urmatoarele conditii:


1. Sa ma urmariti prin GFC (sidebar stanga, la sectiunea "followers");

2. Sa dati like paginilor de Facebook Tangle Teezer Romania si Anda Zelenca Makeup & Beauty;

3. Sa dati share la aceasta postare pe Facebook. Nu uitati sa o faceti intr-un mod PUBLIC, ca sa pot vedea si eu cand verific entry-urile voastre.

4. Sa imi lasati un comentariu la aceasta postare cu: numele cu care ma urmariti prin GFC, numele cu care ati dat like celor doua pagini pe Facebook si link-ul share-ului de pe Facebook. Nu uitati sa imi lasati si o adresa de e-mail, ca sa va pot contacta!


Deadline: 26.09.2012, ora 23:59
Castigatoarea o voi alege cu ajutorul random.org.



Succes,




*produsul a fost primit spre testare. Daca aveti nelamuriri, va rog sa vizitati sectiunea "disclaimer".

Share:

0 comentarii