My August 2012 Favorites


Hello!


A mai trecut o luna in zbor si intre timp s-a terminat si vara (oficial, cel putin), dar acest lucru nu ma intristeaza neaparat. Intodeauna m-au entuziasmat schimbarile de anotimpuri, imi place sa urmaresc noile tendinte si sa incep sa imi achizitionez haine, accesorii, oje si machiaje in ton cu noile temperaturi. Iar lucrul care ma bucura cel mai mult este ca acum voi putea crea outfituri mai interesante, cu blazere, cardigane, sacouri, esarfe and other fun stuff! Sunt lucruri marunte care pe mine ma fac fericita! De asemenea, imi place sa ma bucur si de schimbarile care se produc in natura. De exemplu, toamna, ador sa ma plimb prin parc, printre frunzele uscate; cand vine iarna, imi place mirosul "rece" de afara, un miros specific care imi aduce aminte de copilarie; primavara ma inveselesc instant cand apar primele raze de soare, iar vara visez la destinatii exotice sau mai putin exotice, in care nu ajung aproape niciodata, dar aceste lucruri ma binedispun si ma fac mai fericita. A! Si sa nu uitam, toamna incep toate serialele mele preferate!:))

Gata! Am deviat cam mult de la subiect ☺ ...astazi vreau sa va arat favoritele lunii care tocmai a trecut:


Let's start!

St. Tropez Wash Off Instant Glow Face Lotion este un produs foarte interesant, caruia chiar intentionez sa-i fac un review cat de curand. Practic, este un autobronzant "instant", care are o culoare ca rugina cand iese din tub si arata foarte ciudat cand il aplici initial pe fata. Dupa ce il intinzi bine pe piele ofera un bronz subtil si natural. Inchide tenul cu 1-2 tonuri, in functie de cantitatea aplicata. Mie imi place sa il folosesc inainte de a aplica fond de ten si cam acesta a fost ritualul meu toata luna. De asemenea, miroase supeeeerb! Eu l-am primit de la prietena fratelui meu, insa din cate stiu, a fost cumparat de pe Asos. :)



Concealerele de la Garnier imi plac de ceva timp, insa am avut o perioada in care pur si simplu uitasem de ele. Luna aceasta le-am folosit zilnic (cu mici exceptii) si mi-au satisfacut toate nevoile. Imi place ca ambele au putere maricica de acoperire si ca nu incarca tenul. Desi imi plac ambele, totusi preferatul meu este cel pentru pete si cosuri (review aici).



Pudra Stay Matte de la Rimmel London o folosesc de ceva timp si in curand o voi termina (dupa cum se poate observa si din poza). Este un produs pe care cu siguranta il voi recumpara, mi-a placut foarte mult! Este una din pudrele cele mai matifiante pe care le-am incercat pana acum.



Micuta paleta de farduri Too Faced Glamour To Go II  este perfecta atat pentru calatorii (deoarece are dimensiuni reduse si mai contine un sertaras cu un blush si 4 lip gloss-uri), dar si pentru machiajele de zi cu zi. Am folosit-o foarte mult in ultima perioada, in nenumarate combinatii. Cele mai frecvente doua machiaje "to go" de luna aceasta au fost facute cu primul maro de pe randul de jos pe toata pleoapa, blenduit cu rozul de pe randul de sus pe arcada, iar a doua varianta, rozul de pe randul de jos aplicat pe toata pleoapa si pe arcada, iar griul de pe randul de sus aplicat in pliu. Imi plac toate culorile pe care le contine, sunt perfecte pentru machiaje de zi cu zi!



Eyelinerele Supershock de la Avon sunt unele dintre cele mai bune produse de la aceasta firma! Sunt sigura ca ati citit deja despre ele, despre consistenta lor ca de gel si de faptul ca sunt foarte pigmentate. Detin 6 culori si sunt indragostita de toate! Totusi, Bronze a fost preferatul meu luna aceasta deoarece este maro si s-a potrivit la majoritatea machiajelor mele de zi cu zi (unde tind sa folosesc tot marouri si culori calde in general).



Creionul pentru sprancene de la Farmasi este nelipsit din colectia mea de ceva vreme! Este al doilea pe care il voi termina in curand si sunt convinsa ca il voi cumpara si pe al treilea. Culoarea (nr.01) este perfecta pentru sprancenele mele si imi place ca nu este prea cremos si cerat, deoaece tind sa ma feresc de astfel de creioane pentru ca imi incarca sprancenele. Acesta are consistenta perfecta din punctul meu de vedere!



Rujul Color Fever de la Lancome, in nuanta Red and Sensual Java a fost preferatul meu luna aceasta! Culoarea este absolut perfecta din punctul meu de vedere, are o consistenta usoara, abia daca se simte pe buze si rezista foarte mult. Daca vreti sa vedeti cum arata, l-am folosit pentru cel mai recent machiaj de pe blog si l-am purtat in ultimele doua videoclipuri de pe Youtube (aici si aici).

Stiti deja ca am fost absolut obsedata de aceste oje (China Glaze Flip Flop Fantasy si China Glaze Pool Party) de cand le-am cumparat! Gasiti swatch-uri pentru ele aici si aici.



 Review in curand! Pastrez secretul. :P



 Am adorat cerceii mei cu fundite de pe Romwe! Sunt foarte feminini si cute si i-am purtat foarte mult in ultima perioada!:X



Aren't they pretty? Ador stilul lor retro si nuanta de roz prafuit pe care o au!:X



Ma refer la cele trei editii pocket size din vara aceasta ale revistei Cosmopolitan. Mi-a placut ca au fost mai usor de transportat, mai usor de tinut in mana, insa nu mi-a placut ca o data cu dimensiunile a scazut si numarul de pagini. Cosmo era una dintre putinele reviste care inca se pastra la un numar relativ ok de pagini (aproape 200), deci mi-ar fi placut sa le vad asa chiar si in varianta micuta. Pot sa spun ca mi-ar placea sa ramana asa, sau poate si mai mult mi-ar placea sa fie undeva intre dimensiunile ei standard si dimensiunile pocket size. Daca stiti, ca acele reviste "pad" care au aparut in strainatate (ex. Glamour Italia). 



Favorite TV Show:
Teen Wolf! Am refuzat ceva timp sa il urmaresc deoarece parca eram satula de invazia de seriale cu personaje supranaturale (desi culmea, le urmaresc pe toate! ☺), insa se pare ca m-a surprins. M-a captivat atat de tare, incat am urmarit ambele sezoane in 2 zile! :)) Pacat ca are doar cate 12 episoade/sezon, abia astept sa vad ce se mai intampla! Daca va plac astfel de seriale (The Vampire Diaries, True Blood, Supernatural...si de ce nu Pretty Little Liars, care de si nu are personaje supranaturale e plin de mister), va recomand cu drag Teen Wolf, o sa va captiveze si pe voi!



Favorite phone app?
Marble Blast (disponibil in Google Play). Imi place tare mult, dar asta si pentru ca am fost mereu o fana a faimosului Zuma si a altor variatii a acestui joc. Totusi, acesta este poate chiar mai reusit decat Zuma. :)





What were your favorite products this month?
Care au fost produsele voastre preferate in aceasta luna?





Kisses,

Share:

0 comentarii