Avon Haul - C14/2012

*RO only

Hello!


Nu am mai facut o comanda Avon de mai bine de 6 campanii si chiar eram hotarata sa ma las de aceasta "activitate", insa se pare ca nu pot sta prea mult timp deoparte! :)) Iata ca am plasat o comanda in campania 14 si probabil voi plasa si din urmatoarele cataloage, pentru ca urmeaza cele de Craciun, care de obicei sunt pline de oferte misto! Sper ca v-a fost dor de haul-urile mele Avon!:)





Am cumparat parfumul City Rush, prezentat de Milla Jovovich din oferta DEMO pentru reprezentanti, la doar 45 lei! Apare in campania 15 pentru prima data in catalog, la 75 lei, alaturi de o lotiune de corp si un gel de dus. De obicei imi place sa imi iau astfel de seturi, insa pretul tentant m-a facut sa il comand singur si pe ne-mirosite! Am avut mare noroc, pentru ca imi place la nebunie! Este un parfum oriental-floral, perfect pentru toamna si iarna. Eu il gasesc foarte asemanator cu Extraordinary (daca il mai tineti minte), un alt parfum de la Avon pe care l-am adorat. Totusi, nu este identic, ii lipseste acea nota de ciocolata pe care acela il avea. Insa daca v-a placut acel parfum, sunt aproape sigura ca City Rush va fi pe placul vostru! De asemenea, userii de pe Fragrantica spun ca ar semana cu Gucci Guilty, un alt lucru minunat!♥



Stiti deja ca in ultima perioada am fost obsedata de oje si bineinteles ca nu am putut sta departe nici de cele de la Avon. Mi-a placut foarte mult aceasta nuanta din gama Pro Nail + (Midnight Green), mi se pare perfecta pentru toamna! Chiar am facut un NOTD cu ea (cu model this time) pe care am sa vi-l prezint in curand. O port de 3 zile pe unghii, am facut si o baie lunga si fierbinte intre timp si inca rezista! That's really, really good!♥



Mi-am luat si nuanta Art Orange din gama Speed Dry, care mi s-a parut extrem de interesanta si originala si care mi s-a parut perfecta pentru perioada ce urmeaza (Halloween). Abia astept sa o port si pe aceasta si sa vad cat rezista si cum se comporta! De obicei gama Speed Dry nu este la fel de buna ca cea Pro Nail, insa cine stie, poate voi avea o surpriza!:)



Desi am deja un dotting tool, l-am cumparat si pe acesta in special pentru pensula din celelalt capat. Este foarte finuta si subtire si sunt sigura ca voi face modele tare dragute cu ea! Si spre fericirea mea, dotting tool-ul este chiar mai bun decat cel pe care il aveam deja.


Cam asta a fost tot! Am incercat sa nu exagerez si am luat doar niste produse care mi-au atras cu adevarat atentia!



Voi ce v-ati comandat din campania 14? Sau ce intentionati sa va comandati?




Kisses,

Share:

0 comentarii