FARMASI Make-up Haul


Recent, am avut parte de o surpriza frumoasa din partea celor de la Farmasi, care m-au contactat pentru a imi oferi niste produse cadou pentru un machiaj complet, in semn de multumire pentru ca imi plac si promovez produsele lor. Trebuie sa recunosc ca m-am simtit putin speciala cand am mers la stand sa ridic produsele. Am putut sa aleg ce vreau, iar fata de acolo a fost foarte draguta si m-a ajutat. Chiar va recomand sa mergeti la un stand daca vreti sa cumparati produse Farmasi (daca aveti in oras unul), astfel puteti sa vedeti produsele pe viu si sa va alegeti nuantele potrivite pentru voi fara sa riscati sa nu vi se potriveasca. Eu imi notasem pe o foaie ce vreau, insa daca nu mergeam la stand, nuantele nu mi s-ar fi potrivit si ar fi fost prea deschise pentru mine. 

Le multumsc inca o data celor de la Farmasi pentru surpriza frumoasa, iar voua va promit ca am sa va prezint un machiaj/tutorial in curand cu toate aceste produse! Dar pana atunci, iata ce mi-am ales:


L-am incercat doar o data pana acum, insa pot sa va spun ca acoperirea este foarte buna si ca se simte foarte usor pe ten. Eu am ales nuanta 05, care se potriveste foarte bine cu tenul meu. Btw, daca aveti tenul foarte alb si va gasiti greu o nuanta potrivita pentru fondul de ten, dati o fuga pe la standurile Farmasi, au si nuante foarte deschise.



Nu am mai avut pana acum un anticearcan lichid care sa aiba putere de acoperire asa de mare si care sa aiba o consistenta groasa. Sunt impresionata! Din pacate acesta este singurul pe care am uitat sa-l verific la stand si este putin cam deschis pentru mine (nuanta 03), insa daca il fixez cu pudra nu se mai observa. O sa-l folosesc si ca iluminator si sunt sigura ca va arata superb!



M-a impresionat si pudra aceasta de la prima folosire deoarece are o oarecare putere de acoperire, lucru mai rar intalnit la pudrele de fata. O gasesc similara cu pudra mea preferata de la Deborah si acest lucru nu poate decat sa ma bucure!



Desi din poza nu aveti cum sa va dati seama, aceasta pudra bronzanta are un diametru foarte mare (are 20 gr, in comparatie cu pudra de fata care are 14 gr.). Sunt absolut incantata de ea si imi place si nuanta (care este o idee mai inchisa decat pare in poza). De asemenea, pudra este complet mata!:X



Acesta este sigur un produs pe care il voi iubi! Nu am avut pana acum pudre terracotta si chiar imi doream, deci sunt convinsa ca o voi folosi foarte des! Chiar imi doresc sa imi mai cumpar o nuanta, pentru ca toate sunt absolut superbe si mi-a fost tare greu sa aleg!



Un quad terracotta foarte pigmentat chiar si fara a folosi culorile ude. O sa pun mana pe el foarte des, presimt! Doar e cu nuante de maro!:))



Stiti ca am mai avut acest tus in varianta veche si ca l-am folosit la foarte multe dintre machiajele de pe acest blog. L-am luat din nou pentru ca am fost foarte multumita de el!



Nu l-am incercat inca, insa de obicei imi plac foarte mult rimelurile cu doua capete. Primerul ofera mai mult volum decat in mod normal si de obicei il folosesc si impreuna cu rimeluri de la alte branduri, pentru ca imi place foarte mult efectul. Sa vedem daca voi face la fel si cu acesta de la Farmasi. 



Acest gloss este unul dintre produsele preferate dintre toate cele pe care le-am ales. Stiti ca I'm a lipstick girl, insa lip gloss-ul acesta chiar m-a cucerit. Este putin lipicios (cum imi place mie), deci implicit rezista mult pe buze. Iar nuanta pe care am ales-o imi place la nebunie, arata foarte natural pe buze! Mai vreau!:)) De asemenea, am observat ca ambalajul este aproape identic cu cel al gloss-urilor Bourjois. Nu stiu ce sa zic despre acest aspect, preferam sa vina cu un ambalaj original, insa important este ca imi place produsul din interior. :X



Stiam deja ca imi plac rujurile True Color, pentru ca mai detin doua, insa de data aceasta am vrut unul sultry si tomnatic, mai inchis. M-am indragostit pe loc de nuanta 30!:X



Un ultim aspect despre care vreau sa vorbesc este aroma produselor Farmasi, pe care eu o iubesc din tot sufletul! Este un miros dulce-vanilat, care se simte chiar si pe fardurile de ochi. Personal, imi place acest lucru si imi place ca au pastrat acelasi miros pentru aproape fiecare produs.

De cate ori incerc produsele Farmasi, ma conving ca nu trebuie neaparat sa dai o gramada de bani ca sa gasesti si produse de calitate! Acelasi lucru este valabil si pentru produsele Flormar, desi acelea sunt o idee mai scumpute.


Toate aceste produse le puteti gasi si pe site-ul Farmasi si tot acolo puteti vedea si preturile lor - www.farmasi.ro



Voua ce produse Farmasi va plac? Am sa tin cont de parerile voastre cand voi mai face cumparaturi de la ei. :X



Kisses,

Share:

0 comentarii