My September 2012 Favorites


Hello!

Yes, I'm going to start with the phrase we all say in these kind of posts: can't believe that another month has passed by! And more than that, the first month of autumn is already over! Omg, time really goes by too fast! This scares me so much if I really stop and think about it!:(

Da, voi incepe prin a zice fraza aceea pe care o spunem toate in astfel de postari: va vine sa credeti ca a mai trecut inca o luna? Si mai mult de atat, va vine sa credeti ca a trecut deja o luna de toamna? Omg, timpul chiar trece mult prea repede! Trebuie sa recunosc ca uneori ma sperie ingrozitor gandul acesta!:(


Anyway, here are the beauty and non-beauty products that I really loved this month:
In alta ordine de idei, iata care au fost produsele (si nu numai) pe care le-am iubit in luna septembrie:




My Naked palette from Urban Decay is my all time favorite and it will always be in my collection, but this month I loved it even more!  I used it so much for my day-to-day make-up looks, it's perfect for that! So, I used Sin all over my lid and in the inner corners of the eyes, Naked in the crease and Virgin on my brow bone. Combined with the kohl pencil and the mascara that I'll be talking about below I was ready to go in about 5 minutes! I really don't have to think about the blending or other details too much, because it's so easy to do! If you are looking for a natural and subtle look, this one is for you! And it's perfect if you want a bold lip too! Also, this month I love to use Buck to contour my face! This Naked palette is so versatile that you really HAVE  to love it!:X

Paleta de Naked de la Urban Decay nu este favorita mea doar luna aceasta, ci este un produs care nu va mai lipsi vreodata din colectia mea! Vorbesc foarte serios! Totusi, luna aceasta am folosit-o si mai mult decat de obicei, pentru machiajele de zi cu zi. Folosesc Sin pe toata pleoapa, Naked in pliu, Virgin pe arcada, creionul si rimelul pe care vi le voi prezenta mai jos si sunt gata de plecare! Chiar nu e nevoie sa finisez ceva prea mult sau sa imi fac griji ca nu ar iesi blendingul perfect, este un machiaj super rapid pe care il termin in 5 minute! Daca va doriti un rezultat natural, va recomand sa incercati combinatia. De asemenea, in ultimul timp am folosit pentru conturarea fetei nuanta Buck and I really love it! 



If you want a more natural alternative for the white pencil on the waterline, a nude shade would be perfect! I fell in love with this Kohl Pencil from Oriflame!

Daca va doriti o alternativa mai naturala pentru creionul alb de pe waterline, o nuanta de nude este perfecta! Eu m-am indragostit de acest Kohl Pencil de la Oriflame!



I have already tried several mascaras from Rimmel London and I must admit, almost all of them were really good! And they are really affordable too! Of course, Volume Flash X10 Mascara was no exception! I love that it gives so much volume and that it stays in place all day, even though it's not a waterproof mascara!

Am incercat deja multe rimeluri de la Rimmel London si trebuie sa recunosc ca aproape toate m-au impresionat! Sunt foarte bune si in acelasi timp accesibile! Bineinteles, nici X10 Volume Flash Mascara nu face exceptie! Chiar da un efect de volum foarte frumos si imi place ca rezista impecabil pe tot parcursul zilei, chiar daca nu este waterproof!



This month I used almost daily my Maybelline Affinitone 24h foundation and everytime I apply it I love it even more! I think that if I would lost all my foundation, this would be the one I would turn to! Why? Beucase it lasts all day, it has a good coverage and it's really, really light on the skin. Such a good product! :X 

Luna aceasta am folosit aproape zilnic fondul de ten Maybelline Affinitone 24h si parca de fiecare data cand il aplic ma indragostesc mai tare de el. Probabil daca as ramane in pana de fonduri de ten, acesta ar fi cel spre care m-as indrepta. De ce? Pentru ca rezista pe fata toata ziua, are putere de acoperire foarte buna si este incredibil de usor pe ten, nu il incarca deloc, iar aceste lucruri ma fac sa-l iubesc din tot sufletul!



I liked the Wake Me Up Concealer from Rimmel London ever since I first tried it on my hand. It covers my dark cirlces so well and it also gives my face a beautiful radiant glow! This month I abandoned my roll-on concealer from Garnier and I switched to this one, just because I like to alternate. I still love them both! Also, you must know that this is not a good concealer for spots and acne scars, it's especially made for dark circles.

Mi-a placut concealer-ul Wake Me Up de la Rimmel London inca de cand l-am incercat pentru prima oara pe mana la un stand. Are putere maricica de acoperire si lasa un finish foarte fresh si revigorant! Luna aceasta am abandonat putin roll-on concealer-ul de la Garnier pentru cearcane si am  revenit la el. Imi place sa alternez! Totusi, trebuie sa specific ca nu recomand acest produs pentru pete si urme de la acnee, este special facut pentru a ilumina zona de sub ochi.



There is no need for me to say why, the picture says it all!:)) Just look at this gorgeours color!:X I'm deeply in love with it and I wanted this dupe for Chanel Peridot for a long time now! If you want to see how it looks on my nails, take a look HERE.

Mai are rost sa va spun de ce? Just look at this gorgeous color!!! Sunt absolut indragostita de ea si chiar mi-am dorit de foarte mult timp o astfel de oja  (dupe dupa Chanel Peridot)! Daca vreti sa vedeti si cum arata pe unghii, aruncati un ochi AICI.



I had Herve Leger Intrigue perfume for some time now, but I kept it for the colder seasons, because I find it very sensual and sexy and I think it's more suited for autumn or winter! 

Detin parfumul Herve Leger Intrigue inca din primavara, insa l-am pastrat special pentru anotimpurile reci. Este un parfum foarte senzual si sexy din punctul meu de vedere si mi-a placut in mod special luna aceasta!



This brush came as a saving for my long, thin hair! I love it so much! You can read the full review here, it's only in romanian, but you can translate it so you can make an idea.

Peria aceasta a venit ca o salvare pentru parul meu lung si cu firul subtire, care se incalceste like crazy! Puteti sa cititi intregul review AICI.



This bow ring was one of my favorite accessories this month and I actually wore it many times in my Youtube videos. You guys seemed to like it too! Unfortunately it's very fragile and I think the bow will break soon!:( Anyway, I loved it and I will still love it as long as it lasts!:)

Printre accesoriile mele preferate luna aceasta, s-a enumerat si acest inel cu fundita, pe care l-ati vazut de mai multe ori in video-urile mele de pe Youtube si din cate am observat, v-a placut si voua. Din pacate este foarte fragil si cred ca fundita se va rupe cat de curand. :( Dar mi-a placut foarte mult si o sa imi placa in continuare atata timp cat o sa reziste!



I really loved these earrings from Romwe too! They are so rockish and so cool!:X:X:X

 Mi-au placut foarte mult si acesti cercei lungi de pe Romwe. Mi se par foarte rock si cool!:X:X:X



Favorite song?

I'm a big fan of Maroon 5 and I love all their songs, but this has been the one that "hunted" me all month long! It was on repeat several times!:))

Sunt o mare fana Maroon 5 si imi plac toate melodiile lor, insa aceasta este cea care m-a "bantuit" toata luna! Am pus-o pe repeat de nenumarate ori!:X



Favorite TV Show?
Awkward!!! The season just ended and I'm so sad that I have to wait so much until a new one comes out!:( It's so funny and it makes me happier everytime I watch it! At each episode I say to myself "God, I love this show!" :)) Try it, you will love it too!

Awkward!!! Tocmai s-a terminat sezonul si imi este tare ciuda ca trebuie sa mai astept atat pana la urmatorul. Este atat de funny si ma binedispune de fiecare data cand ma uit! La fiecare episod imi zic singura "God, I love this show!" :)) Try it, you will love it too!:X



Favorite phone app?
Definitely Pixlr-o-matic!!! It's a great photo app with lots of fun filters! Lately, before I upload a picture on Instagram I edit it in this little program to make it even more cute!:X You can find it for Android phones, for IOS, for your browser and also for computers, so you can edit pictures offline. :X

Categoric Pixlr-o-matic!!! O aplicatie minunata cu o gramada de filtre distractive! Mai nou, inainte sa uploadez o poza pe Instagram, o trec si prin Pixlr-o-matic si o fac si mai draguta!:X And btw, gasiti aceasta aplicatie si pentru computer, nu doar pentru telefon. :)




What were your favorite products this month?
Care a fost produsele voastre preferate in aceasta luna?





Kisses,

Share:

0 comentarii