NOTD: Barry M Nail Paint "Dusky Mauve"


Hello ladies,


Astazi vreau sa va prezint in sfarsit o nuanta perfecta pentru toamna si anume: Barry M Nail Paint, in nuanta Dusky Mauve. Incet, incet am inceput si eu sa renunt la nuantele mele neon, desi trebuie sa recunosc ca mi-a fost tare greu, pentru ca m-a prins spre sfarsitul verii nebunia cu ele. Dar este timp pentru ele si la vara, acum facem loc pentru alte oje care sunt mult mai potrivite pentru acest anotimp! Chiar am multe noutati pe care vreau sa vi le arat!♥

Ah, inca ceva! Sper sa nu va suparati ca in ultimul timp am postat multe swatch-uri pentru oje, insa la urma urmei blogul meu merge in paralel cu pasiunile (a se citi obsesiile) mele. Stiu ca unele va bucurati, dar sper sa nu plictisesc o parte din voi. Tocmai de aceea am incercat sa le pun intre 3-4 postari de alt fel, pentru a va oferi cat mai multa diversitate! :)

Barry M Nail Paint in Dusky Mauve - 2 coats.

* Imi pare rau ca nu am reusit sa prind foarte bine reflexiile pe care le are aceasta oja in lumina puternica sau sub razele soareului. Este amazing, credeti-ma!


P.S.: Ojele Barry M sunt disponibile in Romania si online prin intermediul MyaShop, la pretul de 16.99 lei. 
Acum au si niste seturi promotionale tare dragute, pe care le puteti gasi AICI.




Voua ce nuante va place sa purtati toamna pe unghii?





Kisses,

Share:

0 comentarii