What's In My Make-up Bag? [video]

Hello!


De cand mi-am propus sa fac video-uri pe Youtube mi-am dorit sa fac acest tag si iata ca in sfarsit am reusit sa-l postez. Sper sa va placa si sa va inspire ce se afla in interiorul portfardului meu. 



FYI: Portfardul meu este fooooarte vechi si probabil nu mai arata prea minunat, insa eu inca il ador, este cel mai incapator si practic dintre toate cele pe care le detin!♥


Eyes:
 Too Faced Glamour To Go Eyeshadow, Lip Gloss & Blush Pocket Palette;
Gosh Catchy Eyes Mascara;
Urban Decay 24/7 Glide-on Pencil - Zero;
Oriflame Kohl Pencil - Nude;
Farmasi Eyebrow Pencil - 01
Urban Decay Primer Potion (of course I forgot about something...sorry!)



Face:
 Skin79 Triple Function BB Cream;
Avon Ideal Shade Face Powder - Fair;
Garnier Pure Active Roll-on concealer;
Christian Dior Pro Cheeks - Must Have Brown;
Avon Solutions Matifying Papers.



Lips:
 Collistar Top Gloss Lipstick - Granatina;
Maybelline Shine Sensational Lip Gloss - Cherry Bloom.



Accesories:
Travalo;
Stephanie F Nail File;
Elf Mirror;
Sigma Miss Taylor Kabuki Brush;
Little brushes;
Hair accesories.


P.S.: V-ar interesa sa fac si un video cu "What's in my purse/bag?" pe viitor?




What's in your make-up bag? :)




Kisses,

Share:

0 comentarii