Top 5 rujuri & oje potrivite pentru toamna! [video]

Hello!

Desi v-am promis ca urmatorul clip va fi un tutorial pentru machiajul din ultimul video, am avut din nou probleme cu laptop-ul si nu am reusit sa-l editez la timp. Totusi, v-am pregatit un alt clip care nu a avut nevoie de atat de multa editare si este la fel de dragut si util...zic eu!:) Promit ca la sfarsitul saptamanii il voi posta si pe acela, sigur il termin pana atunci! Deci saptamana asta voi recupera si voi posta doua clipuri pe Youtube! Yeeey!:) 

Pana atunci, iata propunerile mele de rujuri si oje, potrivite pentru toamna:



The lipsticks:



The nail polishes:


Va invit sa urmariti video-ul pentru swatch-uri si detalii despre fiecare produs!:)



Care sunt rujurile si ojele voastre preferate pentru toamna?



Kisses,

Share:

0 comentarii