Halloween Make-up: Lace Mask


Hello!


Vin si eu cu un machiaj de Halloween pe ultima suta de metri!:)) Din pacate timpul nu mi-a permis sa ma machiez aproape deloc si nici nu mi-am permis sa visez la machiaje pentru aceasta sarbatoare. Sper ca la anul sa am mai mult timp pentru asa ceva! Totusi, din fericire luni am prins putin timp liber si m-am gandit sa fac ceva pentru voi! Este un machiaj sexy, feminin si usor de facut! Nu aveti nevoie de eu stiu ce produse pentru efecte speciale (nici eu nu detin asa ceva), ci doar de produsele din colectia voastra de machiaj, cum ar fi un tus negru si un ruj rosu!:) Si pentru a face machiajul si mai frumos, doua perechi de gene false.

Ideal ar fi sa aveti un tus cu varf gen stilou, pentru ca va ofera mai multa precizie. Eu din pacate nu am avut. Nu va trebuie nici eu stiu ce indemanare sau talent la desen, dupa cum vedeti nici masca mea nu este facuta cu cea mai mare maiestrie, dar eu zic ca efectul final este unul frumos si foarte feminin! Daca va intereseaza vreunul din produsele folosite, just ask!:) Sper sa va placa si sa va inspire!








 P.S.: Eu m-am inspirat dupa aceasta poza, pe care am gasit-o pe Google:



Hope you liked it!!!




Happy Halloween! Have fun!



Kisses,

Share:

0 comentarii