Just another Avon Haul...☺


Desi am cumparat aceste produse acum mai bine de 2 saptamani am vrut totusi sa vi le arat, in special pentru creionul-ruj pentru buze si frumosul parfum Only Imagine, hi hi! Nu mai sunt atat de consecventa in ceea ce priveste comenziile Avon si nu mai sunt atat de in tema cu tot ce se intampla cum eram inainte, iar daca de la 17 ani pana la 24 nu am ratat o campanie, acum pun doar din cand in cand comanda, cand ma atrage ceva din catalog.



 Avon Ultra Colour Lip Crayon - Reddy For Me
Din pacate trebuie sa declar acest produs o dezamagire! Imi place consistenta sa si culoarea, imi place si ambalajul, insa ce strica totul pentru mine este faptul ca are bucatele de glitter in el! De ce, Avon? De ce? Nuantele sunt superbe si puteau sa fie atat de frumoase daca nu adaugau si glitter-ul acela urat in ele...:( In schimb cred ca imi voi cumpara una sau doua nuante ale creioanelor-ruj de la Astor, le-am incercat in magazin si sunt AMAZING! Ah, si e "musai" sa detin si unul de la Revlon, nu? :)


Avon SpeedDry Nail Polish - City Navy
Aceasta oja am gasit-o in oferta pentru reprezentanti la un pret foarte bun si am decis sa mi-o achizitonez.. Desi cand a venit am fost putin confuza pentru ca se numeste Navy, dar arata complet mov in sticla, pe unghii este intr-adevar o nuanta superba de navy.


Avon Infinite Moment EDT 
Un parfum puternic, care tinde spre masculin si as indrazni chiar sa spun ca ar fi putut fi un parfum unisex! Personal, mi-ar fi placut sa fie o idee mai feminin, insa nu imi displace, il voi folosi pe perioada iernii cu siguranta!


Avon Only Imagine EDP
Piesa de rezistenta a acestei comenzi...parfumul Only Imagine! Uitati-va si voi la minunatia aceasta de sticla! I'm a sucker for this things, recunosc!!! In ceea ce priveste parfumul, este unul fresh si usor, potrivit pentru a fi folosit ziua. Din punctul meu de vedere (si al multor alte persoane), este un "dupe" foarte bun pentru DKNY Be Delicious. Imi place, rezista destul de bine si il voi folosi chiar si acum, iarna, desi este mai degraba un parfum pentru primavara-vara.



Voi ce v-ati mai cumparat de la Avon? Sunt ceva produse noi pe care mi le recomandati? Let me know in the comment box below! :)




Hugs,

Share:

0 comentarii