Dreams come true!


Daca ma urmariti de mult timp stiti cat de tare mi-am dorit un DSLR. Cred ca este "the next step" pentru orice blogger impatimit! Cu ocazia "zilei negre si apocaliptice care mi-a adus numai nervi" am reusit si eu sa pun mana pe un Canon EOS 1100D, primul DSLR din viata mea! Sunt atat de fericita, incat nu pot sa va exprim in cuvinte! Things are good lately! 

Am atatea de invatat pe el si abia astept sa pot sa il testez cat mai mult si sa urmaresc tutoriale despre cum sa folosesti la maxim de potential un DSLR. Trecerea de la un point-and-shoot este destul de mare, desi aveam cateva notiuni ale functiilor manuale ale unui aparat foto! Sper sa va placa primele mele fotografii test si sper ca de acum inainte sa va aduc continut cat mai calitativ atat pe blog, cat si pe Youtube.








- with flash - 



P.S.: Deocamdata am doar obiectivul ce vine in kit, si anume cel de 18-55 mm.
P.S.2.: Daca aveti si voi acest aparat, please let me know what you think of it si de asemenea, astept si tips & triks! :)




Kisses,

Share:

0 comentarii