TAG: The Sunshine Award!


Primit de la Beauty Belle Notes & Nunta cu stil! Va multumesc frumos!
(daca m-a mai tag-uit cineva, please let me know si va adaug!)



1. Care este anotimpul tau preferat?
Cu siguranta primavara si toamna! Poate sunt o romantica sau poate pur si simplu imi plac tranzitiile dintre anotimpuri. Ador mirosul de primavara dupa o perioada lunga de zile  mohorate, reci si urate, ador pomii infloriti si m-as plimba intr-una primavara! Iar toamna este atat de romantica si de...colorata! As face poze non stop! De asemenea, imi place vremea, nu este nici prea rece nici prea frig si te poti imbraca mult mai creativ! :)

2. Care este serialul tau preferat?
Nu stiu daca sunt in stare sa raspund la intrebarea asta...urmaresc prea multe! :)) Dar o sa incerc sa va las cateva care consider eu ca sunt INDISPENSABILE:  American Horror Story, Grey's Anatomy, Dexter, Game of Thrones, The Big Bang Theory, Modern Family. There you go, now go watch them! :)

3. Care este mancarea/desertul preferat?
In ceea ce priveste mancarea voi alege pizza & chinese. Iar in ceea ce priveste desertul...chiar nu stiu! :)) 
Sa zicem ca...inghetata de la Segafredo? :))

4. Folosind doar trei cuvinte, cum te-ai caracteriza?
Vesela, creativa, sociabila. :)

5. Care este culoarea ta preferata?
Eu nu am o culoare preferata si vorbesc foarte serios! Imi plac absolut toate si tot ce exprima ele!

6. Cat timp iti ia machiajul zilnic / rutina zilnica de ingrijire a tenului?
Rutina de ingrijire a tenului: 10 min.
Machiajul de zi cu zi: 15 min.

7. Cate oje ai in colectie?
Mi-e rusine sa raspund la intrebarea asta...:))
Mai multe decat am nevoie, asta e sigur!!!

8. Care este cel mai indragit produs de make-up/beauty, un produs care nu trebuie sa iti lipseasca niciodata?
Un ruj rosu! As putea sa traiesc fara el, dar nu as fi fericita!:))
My fav: Ruby Woo by MAC.

9. Care este trendul tau preferat in materie de in materie de fashion toamna-iarna aceasta?
Hmmm, lucrurile pe care le voi enumera nu tin de trend-uri, deci se pot aplica in fiecare toamna/iarna: esarfeeee, caciulite, cizme multe, palton sub forma de rochita, etc.

10. Care sunt accesoriile tale preferate?
Esarfele si cerceii, cu siguranta!


Le multumesc inca o data fetelor ca s-au gandit la mine si bineinteles, oricine doreste sa-l faca este binevenit! 



Hugs,

Share:

0 comentarii