Haul Golden Rose (+Giveaway!)

Hello!


Recent, am fost contactata pentru a incerca cateva produse Golden Rose! Am acceptat cu drag, mai ales ca stiam ca au printre cele mai super oje de pe piata la ora actuala! Si nu m-am inselat!



Golden Rose Holiday Nail Color - 58
 Una dintre cele mai populare oje ale lor! Si pe buna dreptate. Este mai mult decat amazing pe unghii! Abia astept sa va arat un NOTD cu ea!
Pret: 13.50 lei


Golden Rose Jolly Jewels Nail Lacquer - 105
 O nuanta fun, care merge foarte bine impreuna cu o oja de culoare pastelata. Eu probabil o voi incerca peste o nuanta de lila, ca sa fie ton pe ton cu nuanta ojei.
Pret: 13 lei


Golden Rose Rich Color Nail Laquer - 46
Am ales un baby pink mai inchis deoarece am constat ca nu am nimic de genul in colectia mea. Mi se pare o culoare care arata foarte delicat si dragut pe unghii! Bineinteles, am sa va arat NOTD-uri pentru fiecare dintre aceste oje.
Pret: 7.50 lei


Golden Rose Pressed Powder - P105
O pudra fina, cu un miros delicat! Ca prima impresie mi se pare foarte ok: matifiaza bine, nu incarca tenul si este foarte frumos si ambalajul...
Pret: 29.50 lei


Golden Rose Ultra Rich Color Lipstick - Creamy 043
Un ruj cremos, o nuanta delicata...am ales bine! Si mirosul este dragut, insa singurul lucru care nu ma incata este faptul ca nu se transpune foarte bine culoarea pe buze, trebuie insistat putin. In rest, sunt multumita!Pentru pretul sau nici nu ii poti cere luna de pe cer! :)
Pret: 11 lei 

Gasiti toate aceste produse pe www.cosmania.ro!


Iar acum, daca v-au placut produsele prezentate de mine, va asteapta o surpriza! Le puteti incerca si voi PE TOATE, indeplinind conditiile din widget-ul de mai jos!
P.S.: Va puteti inscrie zilnic!



Kisses,
Anda Zelenca

Share:

0 comentarii