Review: Max Factor Whipped Creme Foundation

Hello!


Max Factor a fost brand-ul meu favorit in liceu, pe cand nu vedeam in fata ochilor decat rimelul Masterpiece Max, care in continuare mi se pare cel mai bun rimel pe care l-am incercat vreodata! Tin minte ca imi strangeam banuti ca sa mi-l pot cumpara, deoarece costa destul de mult pentru bugetul meu de pe atunci! Odata cu trecerea anilor nu am mai incercat foarte multe produse de la ei, insa iata ca a venit in peisaj acest fond de ten, de care trebuie sa recunosc ca sunt de-a dreptul impresionata!



Nu m-au atras vreodata fondurile de ten sub forma de spuma sau la borcanas si nici de la acesta nu m-am asteptat la mare lucru! Nici n-aveam idee cat de tare ma insel! Whipped Creme de la Max Factor e cel mai light weight (usor) fond de ten pe care l-am incercat in viata mea si de asemenea, cel care arata cel mai natural pe fata in timp ce acopera binisor imperfectiunile! Nu este un fond de ten cu putere mare de acoperire, insa as spune ca are o putere de acoperire medie si ca uniformizeaza foarte frumos imperfectiunile lasand un aspect foarte fresh si natural!

Deoarece am primit spre testare nuanta 65 Rose Beige, recunosc ca am fost initial putin dezamagita, imaginandu-mi deja ca nu mi se va potrivi si ca nu il voi putea folosi. Dar cand il aplic pe fata nu se observa nicio diferenta, ceea ce inseamna ca are si proprietati de adaptare cu nuanta tenului!

Nu este un fond de ten rezistent la transfer, dar as putea sa spun ca rezista cu brio aproximativ 5 ore pana simt nevoia sa aplic din nou pudra. Finish-ul este semi-mat, foarte natural. Personal, cel mai mult imi place sa il folosesc cu o pensula stippling, iar cele flat top fiind pe locul doi. 

Singurul minus pe care i l-as gasi este ca se termina mai repede decat un fond de ten normal (are doar 18 ml, nu 30, ca un fond de ten obisnuit). Pot spune ca am folosit deja aproximativ 30% din el, si il folosesc aproape zilnic (il alternez cu cel de la Kat Von D) de aproximativ trei saptamani. Dar acest aspect nu este neaparat un minus, fiind atat de bun, cu siguranta il voi cumpara din nou!!!

Puteti gasi acest produs in orice hypermaket din tara, la pretul recomandat de 52 lei.


Descriere oficiala:


Cum functioneaza?
Alte fonduri de ten, precum cele tip mousse, pot deshidrata tenul, intrucat din compozitia multora dintre ele nu face parte si apa, ceea ce duce la acel aspect neplacut de ’masca’. Pentru a preintampina acest tip de efecte nedorite, fondul de ten Whipped Crème de la Max Factor se bazeaza pe dubla actiune a formulei hidratante cu apa si glicerina – hidrateaza tenul, dar in acelasi timp asigura controlul stralucirii in exces.

Dr Sarah Vickery, cercetator principal in cadrul echipei Max Factor, spune: “Aceasta inovatie reuseste sa atinga echilibrul perfect si indelung cautat intre o formula cremoasa si hidratanta, usoara, care confera in acelasi timp senzatia de catifelare. Rezultatul este un ten natural, luminat ca din interior, catifelat la atingere chiar si dupa cateva ore, fara acea stralucire excesiva nedorita.”

MATIFIERE: Fondul de ten Whipped Creme de la Max Factor contine particule de matifiere pe baza de silicon care reduc stralucirea excesiva a pielii prin difuzarea luminii din momentul in care atinge fata;
UNIFORMIZARE: Formula hidratanta combina apa si glicerina, ceea ce reduce senzatia de ten uscat, lasand in schimb tenul proaspat, catifelat si perfect uniform;
FINISARE: Combinatia perfecta de particule de matifiere pe baza de silicon, apa si glicerina are ca rezultat un ten semi-mat, perfect finisat si apt sa respire intreaga zi, chiar si pentru tipurile de ten mixt.
Oil-free, testat dermatologic, adaptat si tenului sensibil.



Swatch + Photo:


Dupa experienta cu acest fond de ten pot spune cu mana pe inima ca imi doresc sa mai incerc si alte fonduri de ten de la Max Factor! 
Voi ce imi recomandati?




Big hugs,





*produsul a fost primit spre testare. Daca aveti nelamuriri, va rog sa vizitati sectiunea "disclaimer" / the product was received for testing purposes. If you have any concerns, please visit the "disclaimer" page.

Share:

0 comentarii