October 2013 Favorites!



As I told you in my last favorites post, this month was full of make-up goodies for me! I discovered and re-discovered so many amazing products and I can't wait to share them with you! So let's start!

Dupa cum v-am spus in ultima postare cu favorite, luna aceasta a fost plina de bunatati in ceea ce priveste partea de machiaj! Am descoperit si re-descoperit atat de multe produse super, incat abia astept sa va povestesc despre ele! In concluzie, eu propun sa incepem! 




Favorite make-up products:
Second time in my favorites! I just can't get enough of it! I've never tried a foundation that lasts and covers as well as this one does! Full review coming soon!

Acest produs se regaseste pentru a doua oara in favoritele lunii deoarece este pur si simplu un produs minunat! Nu am mai incercat inca fond de ten care sa reziste si sa acopere atat de bine cum o face acesta! Review in curand!


This was my first MAC products, so I will remember it forever!:) It's a full coverage concealer and it's a great product both for dark circles and spots. However, I prefer to use it for spots. I have the shade NW25, and now it fits me perfectly, but I'm afraid that in the winter time it will be a little bit dark. I might self tan anyway, so I guess it will be ok then!

Acesta a fost primul meu produs MAC, deci probabil nu il voi uita niciodata! :) Este un concealer full coverage si e perfect atat pentru acoperirea cearcanelor, dar si pentru acoperirea petelor sau a acneei! Totusi, eu prefer sa-l folosesc pentru pete. Eu detin nuanta NW25, care acum este perfecta pentru mine, insa s-ar putea ca peste o luna doua sa fie o idee inchis. Planuiesc sa folosesc autobronzant oricum, deci s-ar putea sa fie ok.


I also have the Select Moisture Cover Concealer from MAC and right now it's my favorite for covering my dark circles! It's perfect for that! I own the shade NW20 and it's a perfect match!

Tot luna aceasta am primit cadou si concealer-ul Select Moisture Cover tot de la MAC, care mi se pare perfect pentru acoperirea cearcanelor! M-am indragostit de el si l-am folosit exclusiv luna aceasta in acest scop! Eu detin nuanta NW20 si mi se potriveste ca o manusa!


I especially loved the bronzer from this palette, even though I used the eyeshadows too! They are incredibly pigmented!

Am folosit in special bronzer-ul din paleta si din acest motiv se afla printre favorite, insa am folosit si fardurile pentru ochi! Per total este o paletuta extrem de pigmentata si pe perfecta pentru tinut in portfard. 


MAC Rebel was one of my most wanted products of the year! So it was obvious that this will be my first MAC lipstick! It's just perfect for autumn and winter and it lasts so well on the lips! It stains them too and I love that, because I like to still have color on my lips even if I take my lipstick off. I also like the satin formula too, it's almost matte, but it doesn't dry out the lips!

Pot sa declar MAC Rebel unul dintre produsele pe care mi le-am dorit cel mai tare in acest an! Iar din acest motiv era clar ca primul meu ruj MAC va fi chiar acesta! Este absolut perfect pentru anotimpurile reci si arata & rezista extraordinar de bine! Pateaza buzele, iar acesta este un lucru care personal imi place, desi nu stiu daca acest aspect va fi pe placul tuturor. De asemenea, formula "satin" a rujurilor MAC este foarte pe placul meu, deoarece au un finish aproape mat, insa nu usuca buzele! Si in plus, rezista foarte foarte mult!


Aren't you tired of me showing you the NYX Matte Lip Creams? I will never ever get enough of them! NEVER! :))

Nu v-ati saturat sa va tot arat lip cream-urile Soft Matte de la NYX inca? :)) Tot ce stiu este ca nu ma voi satura de ele vreodata! Am zis! :)) Le gasiti pe Make-up Shop (AICI) la un pret destul de accesibil (parerea mea), 27 lei. Eu inca nu am toate nuantele, deci ma veti mai auzi vorbind despre ele!:))


This mascara from Maybelline was a great discovery! You can read my full review and see how it looks on my lashes HERE!

O descoperire super a fost si rimelul Mega Plush de la Maybelline, care imi place foarte mult! Puteti sa cititi review-ul complet si sa vedeti cum arata aplicat pe gene AICI!



Make-up accessories:
Oh God...this make-up brushes were the revelation of the year! I've never ever expected synthetic brushes to be this good! Even though I love them all, the Contour brush, Pointed foundation brush, Buffing brush (all three from the Core Collection), Deluxe Crease brush and Base Shadow brush (both from the Starter Kit) were my favorites! You can read my full review for the Core Collection HERE, and I will also post one for the Starter Kit soon! I want them all! And I'm not even joking!!!

O Doamne...aceste pensule de machiaj au fost revelatia anului cu siguranta! Nu m-am asteptat vreodata ca niste pensule din par sintetic sa fie atat de bune! Chiar daca le iubesc pe toate, preferatele mele luna aceasta au fost: Contour brush, Pointed foundation brush, Buffing brush (toate trei din Core Collection), Deluxe Crease brush si Base Shadow brush (amandoua din Starter Kit). Puteti citi AICI review-ul meu pentru Core Collection si urmeaza sa postez in curand unul si pentru Starter Kit!


These mini Ecotools brushes are so soft and they do the job very well on-the-go! I always keep them in my make-up bag! I use the kabuki brush for face powder and the other one for bronzer or blush! Love them both so much! And they are cute too!

Aceste pensulici mini de la Ecotools sunt atat de moi si de dragute si de asemenea, isi fac treaba minunat! Cele doua de mai sus nu lipsesc din portfardul meu si le folosesc pentru pudra de fata (cea kabuki) si bronzer sau blush. 


Favorite perfume:
This perfume brings back so many memories! I used this in a very happy period of my life, so I wanted to have it again in my collection! So here it is...and my love for it is still there!

Acest parfum imi starneste atat de multe amintiri! L-am folosit intr-o perioada foarte fericita a vietii mele, asa ca mi-am dorit sa-l am din nou in colectie! Dragostea mea a ramas neschimbata in ceea ce-l priveste! 


Favorite haircare product:
Great shampoo! A little bit goes a long way and I love how I can feel the scent in my hair even on the second day! I would have to use more than one bottle to see if it really redensifies the hair, but until now, I really like it! But I like most of the Vichy products...so it's not really a surprise!

Un sampon tare misto! O mica cantitate de produs este de ajuns pentru a spala parul lung si de asemenea, imi place ca parfumul sau se simte in par chiar si la a doua zi de la spalare! In ceea ce priveste efectul pe care il promite, cred ca ar trebui sa-l folosesc o perioada mai indelungata ca sa imi pot da seama, insa ce pot sa spun este ca pana acum imi place! Imi place Vichy in general...deci cred ca nu e chiar o surpriza!


Random:
The most perfect contact lenses I have ever owned! Read my full review HERE!
Cele mai bune si naturale lentile de contact dintre tot ce am incercat pana acum! Puteti citi review-ul meu complet AICI!



Favorite movie:
It has moved me so much...I cired so much...such a good movie! If you haven't seen it yet, please go and watch it! It's a masterpiece...in my opinion at least! I did something that I never did before right after I finished this movie: I pressed the replay button! And I watched it all over again...not kidding, I watched this movie two times in a row! :))

M-a miscat atat de tare...am plans atat de mult...Doamne ce film bun! Daca nu l-ati vazut inca, va rog din suflet sa va uitat la el, nu o sa regretati! E o capodopera...cel putin din punctul meu de vedere! M-a facut sa fac ceva ce nu am facut niciodata cu vreun alt film: imediat dupa ce l-am terminat, am apasat butonul de replay! Si m-am uitat inca o data cap-coada cu aceeasi intensitate! Nu, nu glumesc! :))


Favorite TV Show:
This is my favorite TV show right now! I have waited so much for the new season and finally...it's here! I have taked about it before, when I discovered it! See my mini-review HERE.

Acesta este serialul meu preferat in momentul de fata! Am asteptat atat de mult noul sezon si este in sfarsit aici...yeeey! Am mai vorbit despre el intr-o postare cu favorite, cand l-am descoperit si puteti vedea parerea mea despre el AICI.


Favorite song:
100.000 of the views are mine, ok? :)))
100.000 din views sunt ale mele, ne-am inteles? :))





What were your favorite products this month?
Care au fost produsele voastre preferate in aceasta luna?






Kisses,

Share:

0 comentarii