Make-up: Good Girl Gone Bad!


Look-ul acesta l-am facut special pentru a va arata "in actiune" cateva dintre produsele MAC (si nu numai!) pe care le-am achizitionat recent si carora urmeaza sa le fac review! Insa despre asta va voi povesti mai multe in urmatoarele postari! Pana atunci va las cu pozele si cu machiajul, care sper sa va placa! Eu l-as vedea potrivit pentru orice, pentru ca iubesc buzele rosii oriunde si oricand, insa daca voi nu sunteti obisnuite, puteti sa-l considerati un machiaj pentru ocazii speciale! Eu am ales sa-l port in club! :)









Products used / Produse folosite:

Face / Fata:
Max Factor Whipped Creme Foundation - 65 Rose Beige
MAC Select Moisture Cover - NW20 (for my dark circles)
MAC Studio Finish Concealer - NW25
Golden Rose Face Powder - 105 Soft Beige
Farmasi Sun Kiss Bronzer - 01
Riri Hearts MAC Blush - Bad Girl Gone Good

Eyes / Ochi:
Urban Decay Primer Potion
Oriflame Kohl Pencil - Nude (as a base and on the waterline)
Riri Hearts MAC Eyeshadow Palette - Her Cocoa (all the colors)
ELF Essentials Brightening Eyeliner - Coffee
Astor Eye Artist Liquid Eyeliner - Brown
Essence Eyebrow Pencil - 04 Blonde

Lips / Buze:
ELF Essentials Lip Pencil - Bitter
MAC "Matte" Lipstick - Ruby Woo

Hope you liked it!



Where would you wear this kind of make-up?
Voi unde ati purta un astfel de machiaj?




Kisses,

Share:

0 comentarii