Bridal make-up (campanie Nuntasic.ro)

Hello!

 Cu toate ne imaginam ziua nuntii noastre, mai mult sau mai putin, nu-i asa? Cu siguranta si eu am facut asta, intr-o masura sau alta! Iar astazi am incercat sa intruchipez machiajul si look-ul pe care mi-ar placea sa-l am intr-o buna zi, la nunta mea - unul natural, romantic si probabil cu putine influente hippie. :)
 Invitatia venita din partea celor de la Nuntasic.ro si L'oreal Paris a fost intr-adevar o provocare pentru mine, deoarece nu am facut inca un machiaj de mireasa nici pe blog, nici pe mine personal (evident!). A fost o experienta foarte fun din punctul meu de vedere. :) 

Pentru machiajul meu de mireasa, am primit urmatoarele produse:

 Iata ce a iesit:













Sunteti curioase cum am ajuns la acest rezultat?


 Am inceput cu aplicarea unei creme matifiante si apoi al unui primer pentru fata (deoarece ne dorim ca machiajul sa ramana intact toata noaptea), iar apoi am aplicat fondul de ten L'oreal Accord Parfait, in nuanta D3 - Golden Beige, anticearcan si corector pentru eventualele imperfectiuni de pe fata. Apoi am setat totul cu o pudra matifianta.






 Am continuat cu pometii, pe care i-am scos in evidenta cu un bronzer cu doua-trei tonuri mai inchis decat nuanta tenului meu (pentru a pastra efectul natural), iar apoi am aplicat blush-ul L'oreal Accord Parfait, in nuanta 150 - Rose Sucre D'orge.







 Pentru machiajul ochilor, am inceput cu aplicarea unui primer pentru ochi si a unui creion alb mat, pentru a oferi mai multa luminozitate privirii. Astfel, l-am aplicat in punctele cele mai inalte ale ochilor mei - in coltul interior al ochiului, sub spranceana, si pe mijlocul pleoapei mobile. Am continuat cu aplicarea fardurilor din trio-ul L'oreal Color Appeal, in nuanta 403 - Golden Fidelity, in ordinea afisata (click pe poza pentru marire).



 Am ales un tus de ochi mai natural, pe maro, iar apoi am aplicat gene false doar in colturile exterioare + doua straturi generoase de mascara L'oreal Volumissime Extra Volume.



Pentru buze am folosit creion contur si rujul L'oreal Color Riche, in nuanta 236 Organza.










 Iar pe final, am sa va spun si care este produsul meu favorit din cele 5 incercate. Mi-a fost destul de greu sa fac alegerea, insa preferatul meu este noul fondul de ten Accord Parfait Le Teint. Am ramas foarte placut impresionata, are putere de acoperire medie spre mare, un finish natural si nu incarca tenul. Si in plus, vine intr-o gama variata de nuante, care permite o alegere cat mai precisa pentru fiecare!"


Va invit sa vedeti si variantele colegelor mele bloggerite: Special KokoAnca BuzeaLucia Iacob si Roxie.

Voi cum va imaginati machiajul vostru de mireasa?



Va pup,

Share:

0 comentarii