TAG - "Leapsa cu dorinte" (RO only)

Hello!


 Pentru ca ma asteapta o saptamana destul de plina & trebuie sa ma pregatesc psihic si fizic, ma ocup astazi de ceva mai light si mai rapid, insa destul de interesting din punctul meu de vedere. Este vorba despre o leapsa primita de ceva timp de la Ionny & recent si de la Federova. Practic trebuie sa scriu 5 dorinte din viata mea personala. Sa vedem ce iese...:)


1. Poate cea mai mare dorinta a mea este sa ma transform intr-un barbat macar pentru o zi. Stiu, e imposibil, insa taaaaare mi-as dori sa pot sa vad cum gandesc, ce si cum simt si poate intr-un final cand m-as re-transforma in femeie, i-as intelege mai bine!:))
 (Bineinteles, am fost nevoita sa cenzurez poza, dar Adam Levine e sooo hot din punctul meu de vedere!:) Si cand imi mai si canta ma topesc. :)) )


2. Imi doresc o casuta cu cel putin un perete din geam si cu o curte plina de verdeata & sa am 3-4 labradori (sau alte rase, doesn't really matter). That's a dream for me right now! Imi si imaginez cum as veni acasa si ar sari toti pe mine. :X



3. Nu-mi doresc o casa imensa, nu-mi doresc o masina mai scumpa decat casa imensa, insa imi doresc sa vizitez toata lumea! In lung si in lat!


4. Sa reusesc sa termin noua facultate, desi in fiecare dimineata imi repet : "In ce m-am bagat Doamne?" :)) Desi am un program "rupt din soare" sper sa trec peste acest an critic pentru mine, in care trebuie sa suprapun doua facultati, doua job-uri si blogul. De la anul macar tai masteratul de pe lista. :))


5. Sa prind curaj si sa fac tutoriale video cat mai curand, ca mi-au luat-o inainte toate fetitele de 11 ani. Hihi! But first I need a camera, mai putintica rabdare!



 Am preferat sa fac acest post cat de cat distractiv si sa ma abat de la dorintele pe care toate le avem, bineinteles: cariera & familie & other stuff like that! Bineinteles ca mi le doresc si eu, who doesn't?:)


P.S. De astazi ma puteti gasi si pe noua adresa de mail: andazelenca.blog@gmail.com. Ramane valabila si cea veche, don't worry, insa daca preferati sa folositi Gmail, acum ma gasiti si aici.



Kisses,

Share:

0 comentarii