September Favorites

Hello!

 Mai primiti o postare intarziata cu favoritele lunii?:) Stiu ca suntem deja pe 6, insa programul incarcat de la facultate & job nu ma lasa sa postez atat de des precum mi-as dori eu. :(

 I know I'm soooo late, but here I am with another "favorites of the month" post. Unfortunately my schelude doesn't let me to post more often, so probably from now on, I will post something new every other day, not daily as I used to. :(

Iata ce am folosit cel mai des luna aceasta:
Here's what I used the most this month:


Urban Decay Naked eyeshadow palette
 Nu mai spun nimic, ca v-am innebunit deja. Dar nu pot sa ma abtin, o iubesc!:)) 
Review aici
Seria de machiaje pe care le-am realizat cu ea aici si aici.

I won't say anything about it, because I've already said too much!:)) I can't help it, I love this palette!
Review here.
Make-up looks using this palette here and here.


Sleek iDivine eyeshadow palette - Mediterranean Collection - Monaco
 Iubeeeesc culorile din aceasta paleta!
Review aici
P.S. Recent mi-am cumparat si Oh So Special si o iubesc!

Looove the colors from this eyeshadow palette!
Review here.
P.S. I bought recently Oh So Special too, and I love it!


Nivea Fruity Shine - Cherry
 Primul balsam Nivea Cherry l-am cumparat pe cand aveam aproximativ 16 ani. Acum am 23. De atunci si pana astazi i-am ramas fidela. Bineinteles, varianta veche era mai faina, colora buzele mai tare & nu era cu efect de gloss, insa e destul de draguta si varianta de acum. As putea spune ca este un produsele esentiale pentru mine, mereu il port in geanta cu mine.

I bought my first Nivea Cherry lip balm when I was only 16 years old. Now I have 23. I've remained faithful since then! Of course, back then it was way better, it didn't have the lip-gloss effect and it was more pigmeted. But I like this version too. I would say that it's a product I can't live without, I always have it in my purse.

Garnier Pure Active 2in1 Tinted Sport Roll-on Concealer
E preferatul meu in acest moment. Acopera cu brio toate imperfectiunile. Love it! 
Review aici.

My absolute favorite right now. The coverage is soo good! Love it!
Review here.

Sigma Cleansing & Polishing Tool 
 Il folosesc foarte des & ador faptul ca imi curata tenul in profunzime si senzatia "de curat" pe care o lasa dupa.
Review aici.

I use this quite a lot and I love the fact that it leaves my face so clean.
Review here.

Cosmetic Plant Hand Cream with green tea & Q10
 Pur si simplu iubesc cremele pentru maini Cosmetic Plant. Sunt the best! 
Review in curand.

I just love Cosmetic Plant (romanian brand) hand creams! They are the best!
Review soon.

EDT, body lotion & body spray Volare Oriflame
 Iubesc acest parfum inca din liceu si mi-a fost dor sa il am din nou in colectia mea. :X

I loved this perfume since highschool, so I had to add it to my collection again!:X



Care a fost produsul/produsele voastre preferate in luna septembie?
What was your favorite product(s) in september?




Kisses,

Share:

0 comentarii