My new Android phone

Hello!

 Acum cateva luni va spuneam cat de innebunita sunt dupa Blackberry-uri si cat imi doresc unul. Well, lucrurile s-au schimbat mult de atunci si am trecut prin o gramada de obsesii pana sa ajung la o concluzie. :)) Cand mi se pune pata, mi se pune! Am petrecut ore intregi (pe zi) pe internet citind review-uri si pareri. :))
 Am vrut un telefon care sa ma ajute sa fiu cat mai aproape de voi, atat prin mail, cat si prin retelele de socalizare. Pe langa asta, mi-am dorit sa pot scrie postari in caz de urgenta, sa pot aproba comentarii si sa pot intra pe Bloglovin' sa va citesc postarile si cand nu sunt langa laptop. Si totusi, n-am vrut sa-mi vand casa ca sa pot sa-l cumpar. :)) Astfel am ajuns la concluzia ca cel mai potrivit ar fi un telefon cu sistem de operare Android. Asa am ajuns la Samsung Galaxy Gio.

De asemenea, mi-am luat inima in diniti si am facut niste cumparaturi de pe E-bay (for the first time) ca sa imi personalizez putin telefonul. Abia astept sa ajunga toate accesoriile:
 Mi-am dorit mereu o husa de piele de acest gen, mi se pare foarte utila.

Pink gel cover case

 Deoarece telefonul a venit fara casti, a trebuit sa cumpar eu o pereche.


How cute is this?♥

+ folii de protectie pentru ecran.


And this is my new toy! 

 Sunt uimita de cat de multe poate sa faca si sunt convinsa ca inca nu stiu totul despre el. Dar aici interveniti voi, utilizatorii de telefoane cu sistem de operare Andorid. :)

Let me know:
- Care sunt aplicatiile si jocurile care merita cel mai mult sa fie descarcate? De care nu va puteti lipsi?
- Care sunt secretele pentru ca bateria telefonului sa tina cat mai mult? Pe mine in acest moment ma tine doua zile.
- Care sunt secretele pentru a nu iti consuma atat de repede MB (de internet) disponibili?

Just give me the inside scoop! It will help! :)


Kisses,

Share:

0 comentarii