Top 10: Lipsticks

Hello!

 I'm continuing with my "top 10" series, and today it's time to show you my favorite lipsticks. You will notice that I don't really care about the brand, as long as I like the shade and the way it feels on my lips. I did some swatches too, so you can make a more realistic idea.

 Continui astazi cu seria "top 10" si a venit randul sa va arat rujurile mele preferate. Veti oberva ca nu tin atat de mult la brand, ci la felul in care se simt pe buze + bineinteles, nunanta! Am facut si niste swatch-uri pe buze la fiecare, ca sa va puteti face o idee mai buna despre cum arata. 


10. Yves Rocher Coleurs Nature - 05 
  I use this when I want to go for a subtile & natural look or when I accentuate my eyes more.
( Il folosesc atunci cand doresc un look mai natural, dar si atunci cand imi accentuez ochii mai tare).


9. Farmasi True Color - 01
 This color is perfect for summer and it was so in trend this year!
(Aceasta culoare este perfecta pentru vara si a fost foarte in trend anul acesta.)


8. Oriflame Silky Kiss - Antique Silk
 This one feels amazing on the lips. And I absolutely love the color!
(Acest ruj se simte nemaipomenit pe buze. Si bineinteles, ador culoarea!)


7. Nyx Round Lipstick - Summer love
 It's my favorite nude with a pinkish undertone. I like to use it when I do a smokey look.
(Este o nuanta nude cu un subton rozaliu pe care o ador. Folosesc de obicei acest ruj impreuna cu un machaj smokey.)


6. Avon Colordisiac - Rose Addiction
 I love the color & I love that it's so longlasting!
(Iubesc culoarea si imi place rezistenta lui!)


5. Oriflame Triple Core Limited Edition - Love Nude
My absolute favorite nude lipstick right now!
(Este preferatul meu in acest moment in ceea ce priveste rujurile nude!)


4. Trendy by Cosbell - 05
 Even though it's so cheap, I love everything about this lipstick. Amazing quality for a great price!
(Chiar daca acest ruj este atat de ieftin, iubesc totul la el. E de o calitate excelenta pentru pretul sau!)


3. Nyx Round Lipstick - Tea Rose
 I think I will cry when I will finish this lipstick, that's how much I love it!
(Cred ca voi plange cand voi termina acest ruj, atat de mult il iubesc.)


2. Avon Moisture Seduction - Tangerine
 A lovely coral color that I used al summer!
(O superba nuanta de corai pe care am folosit-o toata vara!)


1. Elf Essentials - Gypsy
 Did you expect it to be my favorite lipstick? It's so cheap, why do I like it so much? Well, it's very long lasting, it's that kind of lipstick you forget you have it on your lips, the smell is nice and the color is AMAZING!. That's why! :) 

 V-ati asteptat ca acesta sa fie rujul meu preferat? E atat de ieftin, ce imi place asa de mult la el? Well, rezista foarte mult pe buze (ore intregi), e genul acela de ruj pe care uiti ca l-ai aplicat, nu il simti pe buze, miroase frumos, iar culoarea este SENZATIONALA! Acesta este motivul. :) 

Hope you liked this post!


Coming soon: Top 10 - Lip glosses


Kisses,

Share:

0 comentarii