Review: Garnier Pure 3 in 1 Gel+Scrub+Mask

 Hello ladies,

  Astazi am sa va vorbesc despre un produs care s-a dovedit a-mi fi tare drag de-a lungul perioadei de timp in care l-am folosit: Garnier Pure 3 in 1 - gel de curatare, scurb & masca.

 Dupa cum probabil v-am mai spus, nu am incercat prea multe produse Garnier, insa pana acum...sunt foarte placut impresionata! Intentionez sa cumpar cateva produse din aceasta gama, cum ar fi gelul de curatare si lotiunea tonica. Iar acest gel 3 in 1 este cu siguranta un produs caruia ii voi ramane fidela.

Dar sa va povestesc putin despre el:

Miros:
Este foarte placut, mentolat...are un efect refreshing si din aceasta cauza imi place tare mult sa-l folosesc dimineata...desi o fac si seara oricum.

Consistenta:
- este ca o pasta, iar pentru o utilizare, este nevoie doar de o bulinuta. A little goes a long way!

Efect:
- desi are particule abrazive, nu mi s-a parut dur si consider ca este safe pentru o utilizare zilnica. Totusi, eu am preferat sa nu-l folosesc chiar zilnic, ci o data la doua zile;

- contine argila alba si zinc, doua ingrediente foarte benefice pentru tenul gras. De aceea ador sa-l folosesc si ca o masca. Sunt o mare fana a mastilor cu argila, imi lasa tenul foarte fin si revigorat dupa aplicare.

- personal, il consider potrivit doar pentru tenurile mixte si grase. Daca il aveti normal sau uscat este foarte posibil sa va stranga tenul dupa ce il folositi.

- il folosesc de mai bine de doua luni si inca nu am reusit sa ajung la jumatate. Deoarece este nevoie de o cantitate atat de mica pentru aplicare si deoarece vine intr-o cantitate destul de mare (150 ml), cu siguranta il voi mai folosi mult timp de acum incolo.

- nu stiu daca este capabil sa vindece sau sa previna acneea, deoarece eu nu mai am astfel de probleme. Dar sunt atat de indragostita de cum se simte pe fata si cum lasa tenul dupa aplicare, incat acest lucru chiar nu ar mai conta pentru mine. Nici nu m-as astepta vreodata ca un gel de curatare sa vindece acneea, important este sa  imi curete corespunzator tenul. 

Nota: 10/10.
*produsul a fost primit spre testare din partea Garnier Romania.


Sper ca v-a fost util acest review!


Kisses,

Share:

0 comentarii