Facebook phone, anyone?

Hello!

Faptul ca sunt indragostita de gadget-uri, nu cred ca mai este o surpriza pentru cineva! De aceea cand am vazut acest telefon, mi s-a parut o idee tare misto:



  Este vorba despre un telefon lansat exclusiv in reteaua Vodafone si se numeste, bineinteles, Vodafone 555. Nu este un smartphone asa cum probabil ati crede, ci este un telefon multimedia pentru fanii retelei de socializare Facebook. Tot ce veti face pe acest telefon, are legatura cu Facebook. Iti poti face update la status direct de pe ecranul telefonului, poti face poze pe care sa le incarci direct la tine pe wall, contactele se sincronizeaza cu profilurile de Facebook, astfel in loc sa sunati, puteti trimite direct un mesaj pe Facebook, sau puteti sa alegeti sa scrieti pe wall-ul persoanei respective, and so on. Si bineinteles, tastatura qwerty (pe care eu o ador) va usureaza toata munca. Feed-ul isi face si el update o data la 20 de minute...Vodafone 555 respira Facebook!
 Pe langa aceste facilitati, telefonul mai dispune de o camera de 2 megapixeli cu flash (o raritate la telefoanele budget-friendly), browser Opera mini, radio si jack de 3.5 mm pentru castile voastre preferate! 

 Iar pentru pretul pe care il are la liber - 250 lei - eu nu pot sa spun decat ca ma atrage! Am deja un smartphone, iar acesta ar fi ideal pentru telefonul pe care il folosesc in cealalta retea. :)) 

Totusi, daca va doriti un smartphone, acesta nu este telefonul potrivit pentru voi, insa daca vreti ceva mai simplut pentru texting & retele sociale, cu siguranta this is the one!
Smartphone de acest gen exista deja: HTC Cha Cha, puteti sa va interesati de el, este tare cool!


What do you think? Il aveti? Va atrage?



P.S. Acesta nu este un articol sponsorizat de Vodafone, ci pur si simplu imi place sa scriu uneori despre ultimele gadget-uri aparute, sunt in stare sa stau ore intregi sa citesc despre ele si sa ma documentez...:))


Pupici,

Share:

0 comentarii